16

بازی های آسیایی جاکارتا/ پیروزی کبدی ایران برابر چشم بادامی های کره جنوبی

  • کد خبر : 9035
  • 28 مرداد 1397 - 8:22
بازی های آسیایی جاکارتا/ پیروزی کبدی ایران برابر چشم بادامی های کره جنوبی

تیم ملی کبدی بانوان ایران در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 اندونزی به مصاف کره جنوبی رفت و برابر این تیم به برتری رسید. این شروعی دلپذیر برای شاگردان شایلا جین پس از مدت ها اردوی پرفشار است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ تیم ملی کبدی بانوان ایران در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 اندونزی با نتیجه 46 بر 20  کره جنوبی را شکست داد. در این بازی که صبح امروز از ساعت 9:40 به وقت محلی آغاز شد ملی پوشان کبدی ایران از همان ابتدا برتری خود را بر حریف دیکته کردند و نیمه اول را 23 بر 9 پیروز شدند.

این روند در نیمه دوم هم حفظ شد و تیم ایران با دفاع منسجم و حملات پرقدرت در پایان با نتیجه 46 بر 20    پیروز این بازی شد.  پیروزی ایران برابر کره در شرایطی به دست آمد که کره ای ها قرار بود 2 ماه قبل با ایران بازی تدارگاتی برگزار کنند اما به دلیل مسائل سیاسی از برگزاری این بازی عذرخواهی کردند. دختران کبدی ایران فردا در دومین دیدار خود در دور مقدماتی از ساعت 11:30 به وقت محلی به مصاف بنگلادش خواهند رفت.

تیم ملی کبدی مردان ایران هم از ساعت 14:50 امروز به وقت محلی در اولین دیدار خود در بازی های آسیلیی 2018 جاکارتا با ژاپن دیدار می کند و فردا از ساعت 17 پاکستان را پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.