21

بازی های آسیایی جاکارتا / پایان کار دختران شمشیرباز ؛ سازنجیان : جو سالن تمرکزم را گرفت

  • کد خبر : 9067
  • 28 مرداد 1397 - 12:53
بازی های آسیایی جاکارتا / پایان کار دختران شمشیرباز ؛ سازنجیان : جو سالن تمرکزم را گرفت

دختران سابریست ایران در بازی های آسیایی جاکارتا با شکست برابر حریفان خود در مرحله حذفی نتوانستند بیش از این در مسابقات شمشیربازی بازی های آسیایی پیش بروند. این ، پایان راه برای نجمه سازنجیان و فائزه رفیعی در سابر انفرادی بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس  تیم ملی شمشیربازی  اسلحه سابر زنان ایران در بخش انفرادی بازی های آسیایی با ترکیب نجمه سازنجیان و فائزه رفیعی به مصاف رقبای خود رفت.

هر دو سابریست ایران موفق به صعود به جمع 16 نفر برتر شدند اما نتوانستند روند خوب خود را در بازی ها ادامه بدهند. سازنجیان برابر دیاه از اندونزی که در دور گروهی هم مغلوب شده بود قرار گرفت و باز هم 15 بر 11 به او باخت. فائزه رفیعی نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به ژیاروی از چین نتیجه را واگذار کرد و این پایان کار دختران شمشیرباز بود.

نجمه سازنجیان بعد از حذف از دور رقابت های انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر بازی‌های آسیایی گفت: اصلا تمرکزم نداشتم. حریفم از کشور میزبان بود و جو سالن به قدری شلوغ بود و تماشاچیان به نحوی حریف را تشویق می‌کردند که همه چیز به نفع حریفم تمام شد.

ملی پوش شمشیربازی بانوان ادامه داد: سطح مسابقات فوق العاده بالا بود. بهترین‌های آسیا اینجا بودند. ان شاء الله در مسابقات تیمی همه چیز را جبران می‌کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.