بازی های آسیایی جاکارتا/ اولین مدال دختران ایران به رنگ نقره برای مرجان سلحشوری | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
9

بازی های آسیایی جاکارتا/ اولین مدال دختران ایران به رنگ نقره برای مرجان سلحشوری

  • کد خبر : 9083
  • 28 مرداد 1397 - 14:40
بازی های آسیایی جاکارتا/ اولین مدال دختران ایران به رنگ نقره برای مرجان سلحشوری

مرجان سلحشوری نماینده بخش انفرادی پومسه کشورمان در بازی‌های آسیایی توانست مدال نقره این رقابت ها را کسب کرده و دومین مدال کاروان ایران را به نام تکواندو ثبت نماید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس، اولین مدال بانوان کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 توسط یک د دختر پومسه رو به دست آمد و مرجان سلحشوری مدتی کوتاه پس از کسب مدال نقره قهرمانی آسیا در ویتنام ، باز هم مدال گرفت و بار دیگر نقره اش را در قاره کهن تکرار کرد.

مرجان سلحشوری که در ویتنام پس از نماینده کره جنوبی دوم شده بود عزم خود را برای کسب مدال طلا جزم کرد و تا فینال پیش آمد اما سرنوشت ، تکرار مدال نقره او بود گرچه نام او به عنوان اولین مدال آور زن ایران در جاکارتا ثبت شده است.

مرجان سلحشوری ابتدا با پومسه‌رو ماکائو رقابت داشت که با نتیجه 8/01 بر 7/59 به مرحله بعد راه پیدا کرد. مرجان پس از آن در رقابت با نماینده ژاپن با امتیاز 8/27 بر 7/90 پیروز و موفق شد نشان برنز خود و دومین مدال کاروان ایران را قطعی نماید. وی در رقابت با مالزی با نتیجه 8/43 بر 8/30 به پیروزی رسید و فینالیست شد.

نماینده شایسته کشورمان در فینال این دوره از رقابت‌ها با پومسه‌رو اندونزی به رقابت پرداخت و نتیجه را 8/69 بر 8/47 واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. هدایت تیم زنان برعهده فاطمه اسدپور بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.