13

بازی‌های آسیایی جاکارتا/ برای کسب مدال هیجان زده‌ام/ در تالوکوچکترین خطا می‌تواند آخرین خطا باشد

  • کد خبر : 9122
  • 28 مرداد 1397 - 22:49
بازی‌های آسیایی جاکارتا/ برای کسب مدال هیجان زده‌ام/ در تالوکوچکترین خطا می‌تواند آخرین خطا باشد

زهرا کیانی بااشاره به سخت بودن رشته تالو گفت: کوچکترین خطا امتیاز کم می‌کند و این در پایان به ضرر ورزشکار خواهد بود، برای کسب مدال هیجان زیادی دارم اما بدون استرس رقابت کردم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” صبح امروز ۲۸مرداد ماه و در آغاز رقابت های ووشوی بازی های آسیایی جاکارتا، زهرا کیانی بانوی تالوکار ایران در فرم «جین شو» به مصاف حریفان رفت و با اجرای فرمی تماشایی با امتیاز 9،70 به کار خود پایان داد و در رتبه دوم قرار گرفت.

کیانی روز سه شنبه در فرم چیانگ شو با حریفان رقابت می کند تا در نهایت مجموع فرم های جین شو و چیانگ شو مشخص کننده جایگاه وی باشد.

همچنین فاطمه حیدری و هانیه رجبی در فرم «نان چوان» به مصاف حریفان رفتند. در این فرم، رجبی به امتیاز 9،43 رسید و حیدری نیز به امتیاز 9،37 دست یافت.

این 2 تالوکار ایران، صبح فردا  نیز در فرم «نن دائو» با حریفان رقابت می کنند تا در نهایت مجموع امتیازات فرم های نان چوان و نن دائو، جایگاه نهایی آنان را مشخص کند.

تالوکار تیم ملی ووشوی ایران پس از شروعی خوب در بازی‌های آسیایی گفت: رسیدن به مدال این رویداد مهم آرزوی من است.

زهرا کیانی پس از اتمام روز نخست رقابت‌های ووشو گفت: بسیار خوشحالم که این فرم را بدون خطا سپری کردم؛ هیجان زیادی دارم و با این حال بدون هیچگونه استرس روی تالوفیلد رفتم.

او با اشاره به اینکه فرم تخصصی او «چیانگ شو» است، عنوان کرد: امیدوارم روز سه شنبه نیز در این فرم عملکرد خوبی داشته و در مجموع به مدال برسم؛ تلاش می کنم تا با کسب مدال بازی‌های آسیایی ویترین افتخاراتم را تکمیل کنم.

کیانی در مورد عملکرد دیگر تالوکاران ایران گفت: رجبی و حیدری نیز عملکرد خوبی داشتند اما تالو بسیار سخت است و کوچکترین خطایی امتیازات را کاهش می دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.