13

بازی های آسیایی جاکارتا : شکست دومین تنیسور ایران/ پاک باطن: برای کسب تجربه آمده بودم

  • کد خبر : 9136
  • 29 مرداد 1397 - 10:47
بازی های آسیایی جاکارتا : شکست دومین تنیسور ایران/ پاک باطن: برای کسب تجربه آمده بودم

غزل پاک باطن بعد از شکست برابر تنیسور عمانی و حذف از بازی های آسیایی گفت: می دانستم بازی سختی در پیش دارم و حریفم را می‌شناختم اما واقعا برای کسب تجربه به اینجا آمده بودم و به این چشم به بازی‌های آسیایی نگاه می‌کردم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در دومین روز از رقابت های تنیس بازی های آسیایی، غزل پاک باطن پس از استراحت در دور اول، برابر تنیس باز عمان قرار گرفت اما بازی را واگذار کرد.

پاک باطن بعد از اینکه ست اول را واگذار کرد در ست دوم نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشت و باعث شد تنیس باز با تجربه عمانی که رنک ۳۰۰ جهان را یدک می کشد با عصبانیت بازی را دنبال کند اما در نهایت بازی را با نتیجه ۲بر صفر (۶-صفر و ۶-۴) واگذار کرد. پیش از این صدف صادق وزیری از جدول انفرادی حذف شده بود و این دو بازیکن باید در جدول دوبل به رقابت بپردازند.

غزل پاک باطن بعد از شکست برابر تنیسور عمانی گفت: می دانستم بازی سختی در پیش دارم و حریفم را می‌شناختم اما واقعا برای کسب تجربه به اینجا آمده بودم و به این چشم به بازی‌های آسیایی نگاه می‌کردم.

او ادامه داد: حریف من رنک ۳۰۰ جهانی داشت و این رنک نشان می‌دهد که او اصلا حریف آسانی برای من نبوده و بازی تا چه اندازه سخت بوده است. از ابتدا هدفم این بود که دست و پابسته نباشم و بازی خوبی از خودم به نمایش بگذارم اما سرعت بازی و کم تجربگی من ست اول را از من گرفت اما در ست دوم شرایطم بهتر شد و تمام دست ها را شانه به شانه حریفم پیش رفتم و نبرد نزدیکی با حریف صاحب جایگاهم داشتم.

تنیسور جوان ایران در خصوص پرخاشگری تنیسور عمانی در زمین گفت: شاید او انتظار این نمایش را از من نداشت و همین موضوع عصبی اش کرده بود. من از عملکرد خودم راضی هستم. هرچند می‌توانستم بهتر از این هم باشم.

غزل پاک باطن خاطرنشان کرد: قبول دارم که اگر عملکرد ست دوم را در ست اول داشتم بازی طور دیگری پیش می‌رفت اما این از کم تجربگی من بود. شما می‌دانید که در دنیا تنیسور و تیم همراهش برنامه های ۵ و یا حتی ۱۰ ساله دارند .آنها برنامه مسابقات را می گذارند و از امروز تصمیم می‌گیرند کدام تورنمنت‌ها باشند و کدام نباشند. فقط می‌توانم بگویم که برای یک تنیسور هیچ چیز به اندازه مسابقه دادن مفید نیست. امیدوارم یک روز به زودی بتوانیم تنیس ایران را با یک برنامه خوب به جایگاهی درخور شان برسانیم.

وی در پایان به اهمیت بدنسازی در ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: بدنسازی برای ورزشکارانی که حجاب ندارند هم امری مهم به شمار می رود و قطعا برای ما که با حجاب هستیم شرایط متفاوت تر است. ما در این سال‌ها که حرفه‌ای تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم با حجاب بازی کردن عادت کرده ایم اما موافقم که باید بدنسازی هایمان بهتر باشد.این را هم می‌دانم که بدن حریف امروز من بسیار آماده تر از من بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.