بازی های آسیایی جاکارتا/ مه لقا جام بزرگ صاحب مدال برنز شد ؛ الهه احمدی هفتم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
21

بازی های آسیایی جاکارتا/ مه لقا جام بزرگ صاحب مدال برنز شد ؛ الهه احمدی هفتم

  • کد خبر : 9312
  • 31 مرداد 1397 - 12:18
بازی های آسیایی جاکارتا/ مه لقا جام بزرگ صاحب مدال برنز شد ؛ الهه احمدی هفتم

سومین مدال بانوان کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا توسط مه لقا جام بزرگ تیرانداز همدانی در تفنگ سه وضعیت به دست آمد. در حالی که همه منتشر مدال آوری الهه احمدی بودند این مه لقا جام بزرگ بود که روی سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”  در چهارمین روز از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا امروز چهارشنبه 31 مرداد ، مسابقات تیراندازی سه وضعیت زنان برگزار شد که الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ برای کسب مدال مسابقه دادند.

در دور مقدماتی تیراندازی سه وضعیت، الهه احمدی چهارم شد و مه‌ لقا جام‌بزرگ به مقام ششم رسید و هر دو تیرانداز به فینال صعود کردند. در فینال شرایط به سود الهه احمدی پیش نرفت و در مقابل مه لقا جام بزرگ عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

در شرایطی که تیراندازان مغولستان این ماده را قبضه کرده بودند و در نهایت مقام های اول و دوم این بخش را کسب کردند ، مه لقا جام بزرگ موفق شد پس از رقابت در 3 بخش نشسته ، درازکش و ایستاده با امتیاز 441.2 به مقام سوم و مدال برنز برسد.

این مدال از سوی جام بزرگ، سومین مدال بانوان ورزشکار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا به شمار می رود به طوری که پیش از برنز جام بزرگ ، مرجان سلحشوری در پومسه یک نقره و زهرا کیانی نیز در تالو یک نشان نقره برای ایران به دست آورده بودند.

الهه احمدی که روی مدال خوشرنگ او در جاکارتا حساب ویژه ای باز شده بود در تفنگ سه وضعیت در فینال با امتیاز 400.6 در بین 8 صعود کننده به فینال هفتم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.