اتفاق عجیب برای زهرا نعمتی در جاکارتا / مسابقه را به دلیل وقت ناهار از دست داد! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

اتفاق عجیب برای زهرا نعمتی در جاکارتا / مسابقه را به دلیل وقت ناهار از دست داد!

  • کد خبر : 9415
  • 01 شهریور 1397 - 11:42
اتفاق عجیب برای زهرا نعمتی در جاکارتا / مسابقه را به دلیل وقت ناهار از دست داد!

یک اتفاق عجیب در مسابقات تیراندازی با کمان بازی های آسیبایی جاکارتا سبب شد زهرا نعمتی کماندار پرامید ایران نتواند به مرحله یک چهارم نهایی برسد. او به دلیل صرف ناهار در زمان مسابقه خارج از محل مسابقات بود!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در پنجمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا امروز پنج شنبه اول شهریور 97 مسابقات رشته تیراندازی با کمان در بخش ریکرو زنان ادامه یافت.

در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها اتفاق عجیب و سوال برانگیزی حاصل از یک اشتباه درون تیمی رخ داد و به سادگی سبب حذف زهرا نعمتی و نرسیدن او به جمع 8 نفر برتر شد.

زهرا نعمتی قرار بود در یک هشتم نهایی مقابل دیاناندا چویرونیسا از اندونزی قرار بگیرد اما مسئولان تیم به او گفته اند که او برای ناهار زمان کافی دارد و مرحله بعد از ساعت 14 آغاز خواهد شد و به همین دلیل زهرا نعمتی محل مسابقه را ترک کرد.

با این حال مسابقه در ساعت مقرر برگزار شد و زهرا نعمتی به دلیل این که در زمان قانونی به محل مسابقه مراجعه نکرده بود بازنده اعلام شد.  مسئولان تیم تیراندازی با کمان ایران سراسیمه به نعمتی اطلاع داده اند که در زمان بندی اشتباهی صورت گرفته و او باید به سرعت به محل مسابقه بیاید اما نعمتی زمانی به محل مسابقه رسیده که فرصتی برای جبران وجود نداشت و زهرا بازنده اعلام شده بود.

زهرا نعمتی امروز در مرحله یک سی و دوم نهایی برابر نبیلا کوثر از پاکستان 6 بر صفر به پیروزی رسید و سپس در یک شانزدهم نهایی مقابل فریدا توکه بایه وا از قزاقستان 6 بر 5 به برتری رسید اما با این اشتباه ناباورانه از دور مسابقات حذف شد.

واکنش معاون سرپرست کاروان ایران در جاکارتا

رحیمی معاون سرپرست کاروان ایران به حذف عجیب زهرا نعمتی واکنش نشان داد و گفت: حذف زهرا نعمتی عجیب بود، تیم تیراندازی با کمان مربی و سرپرست داشته و وقتی تیم سرپرست دارد عجیب است که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

رحیمی اضافه کرد: کار سرپرست پیگیری همین مسائل است و کار دیگری ندارد. ما این موضوع را بررسی و نتیجه این کوتاهی را بعد از جمع‌بندی‌ها اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.