9

شکست آقایی در بدمینتون برابر رنک 10 جهان ؛ داستان اینچئون برای ثریا تکرار شد

  • کد خبر : 9433
  • 01 شهریور 1397 - 14:00
شکست آقایی در بدمینتون برابر رنک 10 جهان ؛ داستان اینچئون برای ثریا تکرار شد

ثریا آقایی تنها دختر بدمینتون باز ایران در بازی های آسیایی جاکارتا باز هم مثل 4 سال قبل در اینچئون به ساینا نهوال ، بدمینتون باز شماره 10 جهان از هند برخورد کرد و با شکستی تکراری ، نتوانست از دور آغازین بدمینتون بازی های آسیایی عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا ، امروز پنج شنبه اول شهریور ، مسابقات بدمینتون زنان در بخش سینگل (انفرادی) آغاز شد و ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایرانی که تنها نماینده ایران رد بخش بانوان است به میدان رفت.

ثریا آقایی که دومین حضور پی در پی در بازی های آسیایی را تجربه می کند با قرعه ای بد و سراسر بداقبالی مواجه بود. 4 سال قبل ، زمانی که او یک بدمینتون باز بسیار جوان و کم تجربه بود در بازی های آسیایی اینچئون به ساینا نهوال هندی برخورد کرد و بدیهی بود که وداعی زودهنگام با تورنمنت داشته باشد.

در آن زمان ، قرعه ثریا یک قرعه بد به حساب می آمد که از آن راه گریزی نبود. با این حال هیچ کس فکر آن را نمی کرد که 4 سال بعد در همین تورنمنت ، این قرعه تکرار شود و ثریا آقایی و ساینا نهوال دوباره با هم برخورد کنند.

سایتنا نهوال ، نفر دهم رنکینگ فدراسیون جهانی بدمینتون بر اساس اعلام رده بندی دوم آگست 2018 ، کار سختی برابر ثریا آقایی نداشت. پیروزی 21 بر 7 در گیم اول طی زمان 14 دقیقه و برتری 21 بر 9 در گیم دوم طی 12 دقیقه ، به معنای برتری 2 بر صفر ساینا نهوال بود.

حضور قدرت های برتر بدمینتون جهان در قاره آسیا و برترین بدمینتون بازان زن جهان در رویدادهای آسیایی ، مانع بزرگی برای موفقیت دختران بدمینتون باز ایران است زیرا سطح فنی بدمینتون ایران هنوز نتوانسته به کشورهای جنوب ، جنوب شرق و شرق آسیا برسد.

عملکرد ثریا آقایی برابر ساینا نهوال در بدمینتون بازی های آسیایی جاکارتا

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.