14

تمرکز زدایی در لیگ فوتسال بانوان/ چرا فاطمه اعتدادی به مس رفسنجان پیوست؟

  • کد خبر : 9453
  • 01 شهریور 1397 - 18:19
تمرکز زدایی در لیگ فوتسال بانوان/ چرا فاطمه اعتدادی به مس رفسنجان پیوست؟

لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی به سومین هفته خود رسیده که ستاره های ملی پوش به تدریج به لیگ تزریق می شوند. بازیکنان باکیفیت در تیم های مختلف پخش شده اند و در این میان فاطمه اعتدادی با پیراهن مس رفسنجان به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” ، انحلال تیم دانشگاه آزاد ، ورود نامی نو اصفهان به لیگ و کناره گیری این تیم پیش از اولین بازی و سایر اتفاقات باعث شده جمعی از بازیکنان باکیفیت لیگ و تیم ملی به دلیل این اتفاقات ، در استارت لیگ فوتسال ناگهان بدون تیم بمانند.

با این وجود پس از یکسره شدن وضعیت نامی نو ، این بازیکنان در حال پیوستن به تیم های مختلفی هستند. این روند سبب شده نوعی تراز و تعادل در سطح کیفی تیم های لیگ برتری ایجاد شود به طوری که دیگر یک یا دو تیم به شکل قاطع بر همه تیم های دیگر برتری ندارند و قدرت حداقل نیمی از تیم ها به هم نزدیک شده است.

فاطمه اعتدادی بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال و فصل گذشته دانشگاه آزاد یکی از این بازیکنان است که اکنون به مس رفسنجان پیوسته است و این فصل را زیر نظر عاطفه رضایی در استان کرمان سپری خواهد کرد.

اعتدادی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد پیوستنش به مس رفسنجان می گوید: مس رفسنجان تنها گزینه من نبود. غیر از مس از 4 تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم اما تحقیقاتی کردم و تصمیم گرفتم به تیمی ملحق شوم که هم جوان بود و هم دارای ساختاری حرفه ای.

آیا حضور در تیمی که مدعی جدی قهرمانی است در انتخاب تیم او اهمیت نداشته ؟ اعتدادی پاسخ می دهد: این موضوع مهمی است اما دوست داشتم بازی در کنار بازیکنان جوان و کم تجربه تر را تجربه کنم. برایم ارزشمند بود که بتوانم در پیشرفت یک تیم خوب ، نقش داشته باشم.

ملی پوش فوتسال ایران می گوید باشگاه مس باشگاهی حرفه ای است و او برای بازی در مس رفسنجان انگیزه دارد. اعتدادی می گوید:  می دانم که در لیگ امسال کار سختی در پیش داریم اما با همدلی ، می خواهیم کمک کنیم تا تیم رتبه خوبی کسب کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.