17

لک زایی فر و کرمی در سنگ نوردی سرعت ، هفتم و یازدهم شدند

  • کد خبر : 9455
  • 01 شهریور 1397 - 18:11
لک زایی فر و کرمی در سنگ نوردی سرعت ، هفتم و یازدهم شدند

مسابقات سنگ نوردی سرعت بازی های آسیایی جاکارتا در بخش زنان با صعود 2 سنگ نورد ایرانی به فینال همراه شد اما کبری لک زایی فر و اعظم کرمی در فینال به ترتیب هفتم و یازدهم شدند. الناز رکابی در کمباین نیز به فینال راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” ، در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا ، امروز پنج شنبه اول شهریور ، مسابقات رشته سنگ نوردی در دو بخش کمباین و سرعت برگزار شد.

در بخش سرعت ، ایران با 2 نماینده شامل کبری لک زایی فر و اعظم کرمی وارد مسابقه شد.  در مرحله مقدمانی ، کبری لک زایی فر با رکورد 9.32 هفتم شد و اعظم کرمی با رکورد 10.08 در جایگاه نهم قرار گرفت.

با راهیابی این دو سنگ نورد به مرحله فینال و حذف 4 نفر از 20 سنگ نورد دور مقدماتی ، رقابت بین مدعیان شامل 16 سنگ نورد ادامه یافت که کبری لک زایی فر هفتم شد و اعظم کرمی در رده یازدهم ایستاد. راهایو آریس از اندونزی در این بخش طلا گرفت و لستاری پوجی ، دیگر سنگ نورد اندونزیایی دوم شد و کویلیان هی از چین مدال برنز گرفت.

همچنین در مسابقات سنگ نورد بخش کمباین ، در مرحله مقدماتی الناز رکابی نماینده ایران با رکورد 11.454 در رده دوازدهم قرار گرفت و سهمیه حضور در فینال این ماده را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ایول ❤️❤️❤️

    offroad

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.