18

خداحافظی مهسا جاور از قایقرانی بعد از کسب مدال تیمی بازی های آسیایی

  • کد خبر : 9506
  • 02 شهریور 1397 - 7:53
خداحافظی مهسا جاور از قایقرانی بعد از کسب مدال تیمی بازی های آسیایی

ملی‌پوش روئینگ بانوان ایران بعد از کسب مدال چهارنفره بازی های آسیایی اعلام کرد بعد از بازی‌های آسیایی قصد ندارد دیگر در مسابقات حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ مهسا جاور که روز گذشته مدال نقره روئینگ چهارنفره زنان بازی های آسیایی اندونزی را به گردن آویخت امروز اعلام کرد که دیگر تصمیم ندارد در مسابقات حضور یابد و می خواهد برای خانواده و زندگی شخصی خود وقت بگذارد.

براین اساس وی در حالی که فقط 24 سال سن دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. جاور در بازی‌های المپیک ریو نیز حضور داشت. وی روز گذشته در رویینگ سنگین وزن بانوان از کسب مدال بازماند.

مهسا جاور متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ زنجان است. او همسر محسن محمدسیفی ووشوکار ایرانی است که وی نیز در جاکارتا روی سکو رفت. او توانست در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در اینچئون به همراه سولماز عباسی، حمیرا برزگر و نازنین ملائی در ماده چهار نفره جفت پاروی سبک‌وزن بانوان، به جایگاه سوم و نشان برنز بازی‌ها دست یابد

مهسا جاور پس از حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مسابقات آسیایی چین اعزام شد. مهسا جاور در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان با حریفانی از سنگاپور، چین تایپه، کره، چین و تایلند رو به رو شد و در نهایت با کسب رده سومی صاحب مدال برنز شد. در روئینگ چهارنفره تک پاروی سنگین‌وزن بانوان نیز تیم ایران با ترکیب نازنین ملائی، نازنین رحمانی، مهسا جاور و فرحناز عشقی در رده سوم آسیا ایستاد و مدال برنز کسب کرد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.