17

کمانداران کامپوند پشت دیوار فینال ماندند ؛ شکست برابر کره و حضور در رده بندی

  • کد خبر : 9706
  • 04 شهریور 1397 - 12:59
کمانداران کامپوند پشت دیوار فینال ماندند ؛ شکست برابر کره و حضور در رده بندی

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان بازی های آسیایی جاکارتا تیم ملی کامپوند زنان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم کره رفت و از راهیابی به فینال بازماند. این شکست سبب شد آن ها آخرین امید خود را روز سه شنبه برای مدال برنز جستجو کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛  در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان بازهای‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در روز هشتم این تورنمنت در اندونزی ، کمانداران زن ایران مسابقات خود را در بخش کامپوند تیمی برگزار کردند.

تیم کامپوند زنان با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم کره جنوبی رفت و با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۸ این دیدار را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. آن ها در یک چهارم نهایی224 بر 216 قزاقستان را حذف کرده بودند.

نکته جالب تفاوت رنکینگ کمانداران دو کشور بود اما ایران ، فاصله کمی تا پیروزی بر کره جنوبی داشت. بومین چوی رنک 15 جهان ، چائه وون سو رنک هفتم جهان و یون سو سونگ رنک سوم جهان را در اختیار داشتند در حالی که مینو عابدی رنک 151 ، پریسا براتچی رنک 41 و فرشته قربانی رنک 54 جهان بودند.

این یعنی لزوم احترام ما به تیمی که برابر رنک هفتم و سوم جهان از پا ننشست و برای پیروز شدن تلاش کرد. کسب یک مدال برنز حداقل شایستگی آن ها در میدان جاکارتا است به ویژه این که نمایش آن ها نباید در سایه نام زهرا نعمتی قرار گیرد.

در امتیازات ست شماری ، در ست اول ایران 59 بر 58 پیروز شد ، در ست دوم کره جنوبی 58 بر 55 به برتری رسید ، در ست سوم کره جنوبی 57 بر 56 صاحب برتری شد و در ست چهارم دو تیم به تساوی 58 بر 58 دست یافتند اما برتری کره ای ها در ست دوم به آن ها کمک کرد برنده بازی باشند.

کره جنوبی تیم جوان تری نسبت به ایران بود و 2 کماندار 20 و 22 ساله در ترکیب خود داشت و از یک کماندار 34 ساله نیز استفاده می کرد اما 2 کماندار از جمع تیم 3 نفره ایران بالای 30 سال سن داشتند.

تیم کامپوند زنان برای کسب مدال برنز روز سه‌شنبه ساعت ۱۲:۲۰ به وقت محلی رقابت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.