17

حذف تیم ملی تنیس روی میز بانوان در بخش تیمی ؛ ماموریت ناتمام ماند

  • کد خبر : 9738
  • 04 شهریور 1397 - 17:48
حذف تیم ملی تنیس روی میز بانوان در بخش تیمی ؛ ماموریت ناتمام ماند

تیم ملی پینگ پتگ بانوان ایران با شکست برابر تیم ملی هند از صعود به دور دوم بخش تیمی بازی های آسیایی بازماند و به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛  در هشتمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا ، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در بخش تیمی با حریفان رقابت کرد اما به هدف تیمی خود نرسید.

در شرایطی که صعود از مرحله گروهی و رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا ، هدف تیم ملی تنیس روی میز بانوان عنوان شده بود حاصل کار دختران راکت به دست ایران در جاکارتا یک برد و 2 باخت بود و ایران نتوانست از گروه خود صعود کند.

بدین ترتیب تیم ملی تنیس روی میز ایران متشکل از جوان ها و با تجربه ها باید در مسابقان انفرادی کار خود را دنبال کند و مسابقات در بخش تیمی برای آن ها به آخر خط رسیده است.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران که برای اولین بار در بخش تیمی پینگ پنگ بازی‌های آسیایی شرکت می‌کرد صبح امروز ( ۴ شهریور) رقابت‌های خود را در گروه A با تیم‌های چین، قطر و هند آغاز کردد.

دختران پینگ پنگ ایران ابتدا به مصاف تیم قدرتمند چین رفتند که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند اما در بازی دوم برابر قطر ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند تا نتیجه بازی با هند تعیین کننده صعود آنها به جمع هشت تیم برتر آسیا باشد.

نبرد با تیم سرسخت هند با برتری 3 بر یک هندی ها پایان یافت و  تیم ایران از دور رقابت‌ها حذف شد. بنابراین از گروه A تیم‌های چین با سه پیروزی و هند با دو پیروزی برابر قطر و ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

تیم ملی ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت و صبا صفری و با سرمربیگری مریم کیوانی در بخش تیمی بازی‌های آسیایی شرکت کرد.

امتیازهای ایران در بازی برابر هند به شرح زیر است:

مهشید اشتری صفر  مانیکا باترا ۳

ندا شهسواری۳  آیهیکا موخرجی ۲

مریم صامت صفر  داس موما ۳

ندا شهسواری ۲  مانیکا باترا ۳

ندا شهسواری و مهشیداشتری دو نماینده ایران در بخش انفرادی پینگ پنگ بازی‌های آسیایی هستند که از هشتم شهریور ماه رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.