14

الهام کاکلی و حذف زودهنگام از دو و میدانی جاکارتا

  • کد خبر : 9777
  • 06 شهریور 1397 - 11:35
الهام کاکلی و حذف زودهنگام از دو و میدانی جاکارتا

الهام کاکلی ؛ یکی از 2 نماینده دو و میدانی زنان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا وداعی زودهنگام با این مسابقات داشت و در مرحله مقدماتی ماده 200 متر به کار خود در اندونزی پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ نهمین روز از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی در حالی دنبال شد که آخرین ورزشکاران زن کاروان ایران در حال انجام مسابقات خود هستند.

رشته دو و میدانی ، یکی از رشته هایی است که مسابقات آن در بازی های آسیایی در روزهای پایانی تورنمنت برنامه ریزی شده است و بر این اساس الهام کاکلی دختر دو و میدانی کار ایران در ماده 200 متر روی پیست رفت اما موفق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی نشد.

کاکلی در ماده 200 متر حریفان دشواری داشت و در نهایت با ثبت زمان 25 ثانیه و 12 صدم ثانیه به کار خود پایان داد و در جایگاه بیست و سوم مجموع دورهای مقدماتی 200 متر قرار گرفت.

نیگینا شاریپوآ از ازبکستان بهترین رکورد را در مرحله مقدماتی ثبت کرد و 200 متر را در 23 ثانیه و 31 صدم ثانیه دوید. دوتی چاند از هند با 23 ثانیه و 37 صدم ثانیه و هاجر الخلدی از قطر با 23 ثانیه و 41 صدم ثانیه دومین و سومین رکوردهای برتر مرحله مقدماتی 200 متر را ثبت کردند.

از میان 29 دو و میدانی کاری که در مقدماتی 200 متر روی پیست رفتند فقط 6 دونده ،پایین تر از الهام کاکلی قرار گرفتند و این نشان از نیاز به تلاش برای توسعه دو و میدانی زنان ایران برای موفقیت در ادوار بعدی بازی های آسیایی دارد.

سپیده توکلی دیگر نماینده دو و میدانی ایران در جاکارتا است که در پرش ارتفاع مسابقه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.