15

شکست برابر چین تایپه ؛ مدال برنز از دست دختران کماندار ایران پرید

  • کد خبر : 9780
  • 06 شهریور 1397 - 12:15
شکست برابر چین تایپه ؛ مدال برنز از دست دختران کماندار ایران پرید

تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران در بخش کامپوند در دیدار رده بندی بای های آسیایی جاکارتا برابر چین تایپه بازنده شد و بدین ترتیب در یک قدمی کسب مدال برنز از قرار گرفتن روی سکوی جاکارتا بازماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در روز نهم از بازی های آسیایی جاکارتا 2018 ، رقابت نهایی و رده بندی برای توزیع مدال های بخش تیمی تیراندازی با کمان در کامپوند ، برگزار شد اما مدال برنز از دست دختران کماندار ایران پرید.

تیم ملی تیراندازی با کمان زنان ایران امروز در مسابقه رده بندی به مصاف چین تایپه رفت و با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی با حساب 221 بر 226 به حریفش باخت و نتوانست برنز بگیرد.

دختران کماندار ، در مسابقه نیمه نهایی برابر حریف قدرتمند خود ، کره جنوبی مغلوب شدند اما امیدوار بودند بتوانند در نبرد رده بندی برابر چین تایپه عرض اندام کنند. ایران ست اول مسابقه را 56 بر 54 واگذار کرد اما در ست دوم 57 بر 56 چین تایپه را شکست داد.

در ست سوم ، پیروزی 58 بر 54 تیم چین تایپه به نوعی کار را تمام کرد و نتیجه ست پایانی 56 بر 56 بود . چین تایپه از یک کماندار 37 ساله و 2 نمایندار 23 و 22 ساله در ترکیب خود استفاده می کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.