قهرمانی کانوپولوی ایران در بازی های آسیایی ؛ حیف که مدال نداشت + ویدئو | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

قهرمانی کانوپولوی ایران در بازی های آسیایی ؛ حیف که مدال نداشت + ویدئو

  • کد خبر : 9799
  • 07 شهریور 1397 - 10:06
قهرمانی کانوپولوی ایران در بازی های آسیایی ؛ حیف که مدال نداشت + ویدئو

تیم ملی کانوپولوی زنان ایران موفق شد مقام قهرمانی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را از آن خود کند. دختران ایران در فینال ، انتقام شکست در دور گروهی برابر سنگاپور را گرفتند اما افسوس که طلای آن ها در جدول مدال ها محاسبه نشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در یازدهمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا ، رقابت ورزشکاران در رشته کانوپولو که به صورت آزمایشی در این پیکارها حاضر بود برگزار شد و تیم ملی ایران در بخش بانوان قهرمان این مسابقات شد.

پاروزنان ایران در فینال این مسابقات در حالی برابر سنگاپور به میدان رفتند که در دور مقدماتی برابر این تیم 3 بر 2 بازنده شده بودند اما داستان فینال متفاوت بود. ایران در نیمه نخست یک بر صفر پیروز شد و در نیمه دوم نیز با حفظ روند غالب خود در نهایت 5 بر 2 به پیروزی رسید تا هم قهرمان شود و هم انتقام شکست در بازی مرحله گروهی را گرفته باشد.

همچنین پیروزی بر سنگاپور به معنای بازپس گیری سکوی نخست آسیا برای کانوپولوی بانوان ایران بود. این برای اولین بار بود که کانوپولو در بازی های آسیایی حضور داشت اما مدال طلای ایران در جدول مدال ها محاسبه نمی شود. قایقرانان ایران امیدوارند کانوپولو از دوره آینده بازی های آسیایی رسما به بازی ها افزوده شود.

ترکیب تیم ملی ایران را در جاکارتا ملیکا برون ، شیوا مولوی نیا ، دلارام رائی مرز آبادی ، الهه پور عبدیان ، مهلا عاطفه دار ، ترانه کامیاب و شبنم رحمتی تشکیل دادند و مربیگری این تیم بر عهده الهه عمرو بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.