11

بمب اول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ فروغ موری به ملوان پیوست

  • کد خبر : 9807
  • 07 شهریور 1397 - 12:50
بمب اول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ فروغ موری به ملوان پیوست

در انتقالی غیر منتظره ، فروغ موری مههاجم گلزن تیم فوتبال سپاهان اصفهان از سپاهان جدا شد و به ملوان انزلی پیوست. بمب اول نقل و انتقالات بدین ترتیب منفجر شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ فروغ موری مهاجم باارزش تیم فوتبال سپاهان اصفهان که 2 فصل پیش بهترین بازیکن لیگ برتر هم شده بود در انتقالی غیر منتظره به ملوان انزلی پیوست.

موری سال گذشته در نیم فصل نخست یکی از مهره های مهم تیم تحت هدایت سمیه شهبازی بود اما به دلیل پارگی رباط صلیبی نیم فصل دوم را تقریبا از دست داد و سپاهان از نبود بهترین گلزنش متضرر شد.

در شرایطی که به نظر می رسید سپاهان در این فصل تیمش را برای قهرمانی ببندد و لازمه این هدف ، حفظ مهره های کلیدی مثل فروغ موری بود ، این بازیکن در نهایت در تصمیمی ناگهانی با ملوان انزلی قرارداد بست.

ملوان پس از چند فصل دوری از سطح اول فوتبال بانوان ایران امسال دوباره به لیگ بازگشته و با عزم جدی در حال تقویت تیم خود است . مریم ایراندوست ، مربی – بازیکن ملوان پیش از این عنوان کرده بود که ملوان با حمایت باشگاه تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر فوتبال بانوان می کند و جذب چند بازیکن موثر را در دستور کار خود دارد.

در این شرایط باید دید سپاهان چگونه خلا فروغ موری را پر خواهد کرد. در شرایط فعلی آن ها باید روی مهاجم جوان خود ، هاجر دباغی سرمایه گذاری کنند اما در هر صورت ، پیدا کردن جانشین فروغ سخت خواهد بود.

عقد قرارداد فروغ موری با ملوان انزلی ، بمب اول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان بود. بمب های دیگری هم در کار است؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.