14

سربازان وفادار ایراندوست در راه بازگشت به انزلی ؛ فروغ – سارا ؛ چه خط آتشی!

  • کد خبر : 9873
  • 10 شهریور 1397 - 14:49
سربازان وفادار ایراندوست در راه بازگشت به انزلی ؛ فروغ – سارا ؛ چه خط آتشی!

ملوان بندر انزلی دوباره به لیگ فوتبال بانوان بازگشته. همه چیز مهیای موفقیت قوی سپید است و مریم ایراندوست این روزها تلاش می کند بازیکنان سابق و دور افتاده از خانه اش را به انزلی بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” ؛ ملوان در بازگشت به لیگ برتر فوتبال بانوان به دنبال بازگرداندن ستاره های دور از خانه قدیمی است.

زمانی که ملوان از حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان کناره گیری کرد ستاره های این تیم نیز راه سایر تیم ها را در پیش گرفتند و اکنون با بازگشت قوی سپید به لیگ ، یاران وفادار مریم ایراندوست و ملوان ، راه خانه را در پیش گرفته اند.

بازگشت انزلی چی ها از سارا قمی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. سارا قمی پس از حضور در شهرداری بم ، تیم سابقش را به شهرداری بم ترجیح داد و به خانه برگشت.

ملوان پیش از این یاسمن فرمانی را از پارس جنوبی به انزلی بازگردانده بود و با جذب فروغ موری به عنوان بزرگترین جایجایی پیش فصل تاکنون از سپاهان ، باز هم یک بازیکن سابق خود را به تیمش اضافه کرد. انتقالی که به خودی خود می تواند به معنای جابجایی یکی از کانون های قدرت در لیگ باشد.

تصور ملوان با خط آتشی که متشکل از فروغ موری و سارا قمی است جلوه یک تیم ترسناک تهاجمی را پدید می آورد. سارا قمی در شهرداری بم نقش یک هافبک کناری را پیدا کرده بود و فروغ نیز با پارگی رباط صلیبی ماه ها است که بازی نکرده با وجود این ، باز هم آن ها در زمره بهترین مهره های تهاجمی لیگ هستند.

غیر از یاسمن فرمانی و فروغ موری ، الهام عبدالرحمانی ، یک مدافع میانی و هافبک دفاعی است که در تیم همیاری آذربایجان غربی بازی می کرده است و به ملوان آمده است. مهسا پور محمدیان نیز که پیش از این بازیکن ملوان بود و پس از انحلال ملوان به سپاهان و سپس همیاری ارومیه پیوست حالا دوباره به ملوان بازگشته و در پس هافبک راست برای تیم مریم ایراندوست بازی می کند.

ایراندوست : یک بازیکن دیگر می گیریم

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملوان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران می گوید: با جذب یک بازیکن دیگر ، پرونده نقل و انتقالات ما بسته می شود. ما نیاز به یک هافبک میانی طراح داریم. حالا 2 مهاجم گلزن داریم و باید خط میانی خود را برای تغذیه فاز هجومی ، تقویت کنیم.

او می افزاید: در پروژه احیای ملوان همه دست به دست هم دادند و در این شرایط پیچیده اقتصادی ، پذیرش حمایت تیم فوتبال بانوان ملوان از سوی مدیریت باشگاه ، اقدام بسیار باارزشی بود. ما می خواهیم چهره ای تازه و باشخصیت از ملوان در لیگ فوتبال بانوان به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.