18

مهسا معتمدی: تاسیسات استخوان بندی تیم قهرمان را حفظ کرده است

  • کد خبر : 9905
  • 09 شهریور 1397 - 18:17
مهسا معتمدی: تاسیسات استخوان بندی تیم قهرمان را حفظ کرده است

سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی پس از پیروزی ارزشمند در هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان در گچساران برابر نفت و گاز این شهر درباره این مسابقه حساس صحبت کرده است.

مهسا معتمدی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” پس از پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران در هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: بازی حساس و پایاپایی برابر نفت و گاز داشتیم. گل های زیادی به ثمر رسید و این ، یک بازی کم سابقه بود و سرعت بالای بازی در به ثمر رسیدن گل های فراوان ، نقش ایفا کرد.

او اضافه کرد: شاهد یک بازی “ضد حمله محور” بودیم که این شرایط در نیمه اول پررنگ تر بود. در نیمه اول عقب افتادیم اما توانستیم بازی را در نیمه دوم جبران کنیم. بازیکنان ما سعی و تلاش زیادی کردند و جانانه جنگیدند.

سرمربی جدید تاسیسات گفت: نسبت به فصل گذشته فقط 3 تغییر داریم و تا حدودی زیادی استخوان بندی تیم قهرمان را حفظ کرده ایم و این به ما کمک می کند شاکله تیم را حفظ کنیم. نمی خواهیم از حالا درباره قهرمانی حرف بزنیم. ما فقط می خواهیم تیمی باشیم که بازی به بازی رشد می کند.

معتمدی عنوان کرد: امسال تیم ها شرایط مالی سختی دارند. کمبود حامی مالی به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و کم شدن تعداد تیم های لیگ ، پویایی را از لیگ می گیرد گرچه راه چاره ای نیز وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.