17

شافعیان: لارستان برای “تیم شدن” نیاز به زمان دارد/ برای آسیا شاید 2 بازیکن کمکی بگیریم

  • کد خبر : 9915
  • 09 شهریور 1397 - 20:22
شافعیان: لارستان برای “تیم شدن” نیاز به زمان دارد/ برای آسیا شاید 2 بازیکن کمکی بگیریم

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان پس از پیروزی تیمش برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته آغازین لیگ برتر هندبال زنان کشور تاکید کرد تیمش برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی و مقتدر باید تلاش کند و نیاز به زمان و تمرین دارد.

نشمین شافعیان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس” پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: تمرینات تیم شهید چمران دیرتر از زمان لازم، آغاز شد و به همین دلیل برای بازی اول مشکلاتی داشتیم. در نیمه اول خوب عمل نکردیم اما در نیمه دوم شرایط بازی را تغییر دادیم و اشتباهات فردی ما کاهش پیدا کرد.

او اضافه کرد: هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم تا به یک تیم منسجم تبدیل شویم. باید بیشتر تمرین کنیم. از تیم سال گذشته ، اغلب بازیکنان حفظ شده اند و 4 بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند که در بازی اول خوب کار کردند.

سرمربی تیم شهید چمران لارستان گفت: با نفرات کنونی به مسابقات هندبال باشگاه های آسیا می رویم. ممکن است 2 بازیکن کمکی از تیم های دیگر جذب کنیم اما روی نفراتی که در اختیار داریم ، حساب باز کرده ایم.

شافعیان در مورد توفیق نیافتن شهید چمران در سال گذشته در راه کسب قهرمانی توضیح داد: سال گذشته بازیکنان ما هم در  باشگاه های آسیا شرکت کردند و هم عازم مسابقات غرب آسیا شدند. مگر یک ورزشکار می تواند تا چه اندازه در اوج آمادگی باشد؟ ما سال گذشته از نظر بدنی تحت فشار بودیم و همین فشار مسابقات برون مرزی ، روی کار ما در لیگ اثر منفی گذاشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.