شیربیگی: از کی تا حالا توهین جزئی از بازی شده؟/ در عمرم با هیچ داوری برخورد نداشته ام | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

شیربیگی: از کی تا حالا توهین جزئی از بازی شده؟/ در عمرم با هیچ داوری برخورد نداشته ام

  • کد خبر : 9945
  • 11 شهریور 1397 - 15:13
شیربیگی: از کی تا حالا توهین جزئی از بازی شده؟/ در عمرم با هیچ داوری برخورد نداشته ام

سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی و باشگاه سپیدرود پس از اتفاقات مسابقه برابر دریژنو فرخ شهر در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در مورد حواشی موجود صحبت کرده است. او تاکید می کند بارها در جریان بازی مورد توهین قرار گرفته.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، دیدار تیم های فوتسال سپیدرود تهران و دریژنو فرخ شهر در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در فرخ شهر با حاشیه های زیادی همراه بود.

سارا شیربیگی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس ؛ در مورد بازی با دریژنو در فرخ شهر توضیح داده و از اتفاقات رخ داده ، گلایه کرده است:

به من می گفت هیچی نیستی!

مگر باید در زمین مسابقه به آدم فحش خواهر و مادر بدهند که توهین حساب شود؟ در زمین با من رفتارهایی کردند که عجیب بود. داستان از جایی شروع شد که من قصد داشتم پنالتی بزنم اما بازیکن مربی تیم حریف ، حرف تحریک آمیزی به من زد.

بعد هم در جریان بازی هر زمان که با او روبرو می شدم می گفت ، تو خیلی بچه ای ، هیچی نیستی ، ریز می بینمت. می خواهم بدانم این حرف ها توهین نیست؟ من برای تیم ملی این کشور بازی می کنم. آیا باید این حرف ها را در زمین مسابقه از یک بازیکن بشنوم؟

ایشان می گوید من چیزی نگفته ام و این مسائل جزئی از بازی است. از کی تا حالا تحریک و توهین جزئی از بازی شده؟ این کار اخلاقی است که ایشان بیاید در صورت من بگوید تو هیچی نیستی؟

در عمرم با هیچ داوری برخورد نداشته ام

روی یک صحنه ، صابری جلوی من را سد کرد که داور خطای من را گرفت و او هم به من پوزخند زد. من به داور گفتم که خطای من را می گیری اما مدام به من توهین می کنند و واکنشی نشان نمی دهی که داور در نهایت به من اخطار داد.

من با داور کاری نداشتم. من فقط دست داور را گرفتم که به من کارت ندهد. بعد از این که اخطار گرفتم بحث را ادامه ندادم و برگشتم. من در عمرم با هیچ داوری برخورد فیزیکی نداشته ام که بخواهد بار دومم باشد. کارت دومم را هم به این عنوان دادند که حرکت تحریک آمیز انجام دادم. برخوردی در کار نبود.

رفتار بدی از سایر بازیکنان دریژنو ندیدم

از ابتدای بازی یک بازیکن را به عنوان یار مستقیم من گذاشته بودند که سایه به سایه من بود و چنین چیزی در عمر ورزشی ام ندیده بودم. روی نیمکت هم که می رفتم با من تا لب خط می آمد.

این اصلا مهم نیست و بخشی از جریان بازی است. مشکل ما این است که بازیکن دائم با من در حال حرف زدن ، توهین و کری خواندن بود. من رفتار بدی از هیچ یک از بازیکنان تیم دریژنو ندیدم اما ایشان مدام در حال توهین به من بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.