18

هانیه بیداد و دوستان در کره جنوبی؛ آماده برای درخشش در رویینگ آسیا

  • کد خبر : 5995
  • 01 تیر 1397 - 21:48
هانیه بیداد و دوستان در کره جنوبی؛ آماده برای درخشش در رویینگ آسیا

هانیه بیداد قایقران کرمانشاهی تیم ملی رویینگ جوانان ایران امیدوار است او و هم تیمی هایش در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی بتوانند برنز دوره گذشته را به مدال خوشرنگ تری تبدیل کنند. هانیه البته از غذای نامناسب با ذائقه ایرانی ها در کره و انتظار برای رسیدن قایق هم سخن گفته.

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان قرار است به زودی کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی آغاز کند و دختران ایران آماده رقابت هستند.
هانیه بیداد پاروزن جوان تیم ملی رویینگ ، یکی از چهره های خوش آتیه رویینگ ایران و اهل کرمانشاه است که 4 سال قبل در یک تست انتخابی به تیم ملی رویینگ دعوت شد و به تدریج به این رشته علاقمند و در آن ماندگار شد. هانیه در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد حضور در کره صحبت کرده است:

اسکان در اینچئون و غذای کره ای!

چند روزی است که در کمپ تمرینی در کره جنوبی حضور داریم و خوشبختانه تمرینات ما به خوبی پیش می رود. همه چیز در کره خوب است البته غذاهای کره ای ها چندان با ذائقه ما ایرانی ها همخوانی ندارد اما قابل تحمل است. شرایط اسکان خوبی داریم و در همان مکانی استقرار پیدا کرده ایم که بازی های آسیایی اینچئون برگزار می شد.

در انتظار قایق و پارو

مشکل اصلی این روزهای ما قایق بوده است. هنوز به اندازه کافی ، قایق و پاروی مناسب به دست ما نرسیده. روال کار به این صورت است که فدراسیون قایقرانی از طریق هماهنگی با میزبان ، قایق و پارو برای ما اجاره می کند اما فعلا فقط یک قایق 4 نفره به دستمان رسیده.

به دنبال بهبود کیفیت مدال

به لطف خدا سال گذشته نتایج خوبی کسب کردیم و امسال می خواهیم کیفیت مدال ها را افزایش دهیم. اطلاع چندانی از حریفانمان نداریم اما در هر حال ، زحمات زیادی کشیده ایم و امیدوارم نتیجه این همه تمرین و تلاش را بگیریم.

این دوره ، سومین دوره مسابقات قایقرانی رویینگ جوانان آسیا است و در 2 دوره قبلی هم حضور داشته ام. سال اول مدالی نگرفتیم اما در سال دوم من به همراه فروغ آقا بالا زاده ، اسرا جوانمردی و کیمیا زارعی مدال برنز کسب کردیم و انشالله مدال ما امسال خوشرنگ تر باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.