6
کار در نیمه نهایی به پایان رسید

تاسیسات دریایی و سپاهان در فینال لیگ هندبال زنان

  • کد خبر : 81198
  • 22 اردیبهشت 1401 - 17:24
تاسیسات دریایی و سپاهان در فینال لیگ هندبال زنان
تیم‌های تاسیسات دریایی و سپاهان اصفهان به فینال لیگ برتر هندبال زنان راه یافتند. این دو تیم با عبور از شهرداری ملایر و شهید شاملی کازرون راهی دیدار نهایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” با پایان دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان، تیم های تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان راهی فینال شدند.

امروز در تالار هندبال تهران، تیم تاسیسات دریایی تهران در یک بازی نزدیک و پیچیده برابر شهرداری ملایر به تساوی 26 بر 26 دست یافت و همین تساوی برای رسیدن تیم مهسا معتمدی به فینال کافی بود.

بازی رفت دو تیم، 48 ساعت قبل با برتری یک گله تاسیسات به پایان رسیده بود و بدین ترتیب تاسیسات دریایی با یک پیروزی میلی متری در مجموع دو بازی، فینالیست شد.

این صعود، مرهمی برای تاسیسات است. آنها نیم فصل دومی ناگوار را پشت سر گذاشتند و اکنون با رسیدن به فینال، بار دیگر عزت و اقتدار را همسایه خود می بینند.

از سوی دیگر، تاسیسات انتقام شکست نهم اردیبهشت برابر شهرداری ملایر را گرفت. دو تیم طی 2 هفته سه بار با هم بازی کردند و در پایان، تیم خوشحال داستان، نماینده تهران بود.

سپاهان در یک قدمی قهرمانی

سپاهان دیگر فینالیست لیگ است. این تیم در بازی رفت 32 بر 21 شهید شاملی کازرون را شکست داده بود و کار صعود این تیم به فینال، عملا تمام بود.

گرچه تیم شهید شاملی کازرون امروز سلحشورانه برابر سپاهان جنگید و 27 بر 28 بازی امروز را باخت، اما آنها نهایتا رتبه سوم مشترک را در لیگی به دست آوردند که با همه لیگ های گذشته، تفاوت داشت.

دیدارهای فینال ، شنبه و دوشنبه برگزار می شود که طی آن سپاهان در مسابقه فینال تیم تاسیسات دریایی تهران را ملاقات می کند.

این فرصت برای سپاهان وجود دارد که سرانجام جام را بالای سر ببرد و تاسیسات، رقیبی است آسیب پذیر اما بااراده برای آنها.سپاهان پیش تر در فصلی که مدعی قهرمانی بوده، لغزیده و نمی خواهد این لغزش تکرار شود.

سپاهان و تاسیسات نیز دو بار با هم بازی کرده اند. بار اول، تاسیسات دریایی 24 بر 19 پیروز شد و در بازی برگشت، سپاهان 24 بر 18 تاسیسات را در بدترین شرایطش شکست داد.

سپاهان قهرمانی را از آن خود می کند یا تاسیسات تصمیم دارد معادلات را به شکلی که کسی فکرش را هم نمی کند بر هم بزند؟

در رقابت سوم شدن لیگ برتر هندبال بانوان، شهرداری ملایر و شهید شاملی کازرون مسابقه ای برابر هم ندارند و عنوان سوم مشترک را در اختیار خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.