7
اولین تورنمنت و اولین جام

عراق با شهناز یازی قهرمان فوتسال غرب آسیا شد

  • کد خبر : 82420
  • 04 تیر 1401 - 10:09
عراق با شهناز یازی قهرمان فوتسال غرب آسیا شد
تیم ملی فوتسال زنان عراق با حضور سرمربی ایرانی خود شهناز یاری قهرمان مسابقات غرب آسیا در عربستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” شهناز یاری مربی مطرح فوتسال ایران در نخستین تجربه خود با تیم ملی فوتسال عراق قهرمانی مسابقات غرب آسیا را به دست آورد.

مسابقات فوتسال زنان غرب آسیا در عربستان برگزار شد و عراق با هدایت شهناز یاری توانست در دیدار نهایی 4 بر 2 میزبان را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد.

این یک موفقیت بزرگ برای شهناز یاری است. او در اولین تجربه در کشوری که فوتسال زنان در آن مورد توجه قرار نداشته توانست جام قهرمانی غرب قاره را کسب کند.

علاوه بر یای، شیما کریمی و مریم فانی مربیان ایرانی دیگر تیم ملی عراق بودند که همراه با شهناز یاری و سبزپوشان عراق روی سکوی قهرمانی رفتند.

این قهرمانی توسط شهناز یاری سبب واکنش بسیاری از اهالی فوتسال شد و مربیان و بازیکنان شاخص فوتسال بانوان ایران تبریکاتی اغلب کنابه آمیز و با مضمون قدرشناسی از داشته ها منتشر کردند.

شهناز یاری گزینه هدایت تیم ملی فوتسال زنان ایران بود اما اعمال سلایق شخصی توسط فدراسیون فوتبال و شخص شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال که هم اکنون به دلیل مجرمیت در پرونده کینگ مانی بازداشت است سبب شد او از تیم ملی دور شود.

iraq futsal championships with Shahnaz Yari Iranian coach شهناز یاری عراق

یاری بهار امسال در حالی هدایت تیم فوتسال زنان عراق را در دست گرفت که با وجود پیشنهاد از باشگاه های داخلی، مایل به هدایت یک تیم ملی بود.

علاوه بر یاری، شهرزاد مظفر نیز هدایت تیم فوتسال زنان کویت را در دست دارد و وی نیز پایه گذار تغییرات بنیادین در فوتسال بانوان کویت شده است.

در شرایطی که ظرفیت های انسانی فوتسال زنان ایران در حال کمک به کشورهای منطقه برای پیشرفت هستند، تیم ملی فوتسال بانوان ایران مدتهاست که فاقد وجود خارجی است.

[irp posts=”65277″]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.