اردلان: ۳ امتیاز بازی برای ما مهم نبود | پیکان – نصر در فینال تکرار می‌شود

نیلوفر اردلان در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران درباره پیروزی تیمش برابر نصر فردیس در هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان اظهار کرد: بازی از نظر فنی، بازی بسیار خوبی بود و هم پیکان و هم مس رفسنجان از بهترین تیم های ایران هستند و چنین کیفیتی، قابل انتظار بود.

او ادامه داد: با وجود این که پیروز شدیم و نفس پیروزی، شیرین است اما سه امتیاز این بازی برای ما در این مرحله اهمیتی نداشت و این شکست ضرری هم به تیم نصر نمی زند.

سرمربی پیکان گفت: این بازی، یک بازی حیثیتی و جان دار بود و فکر می کنم این مسابقه در فینال تکرار می شود و در آن شرایط هم کیفیت خوبی برای فینال رقم خواهد زد.

اردلان بیان داشت: در نیمه نخست بازی را به سبک دلخواهمان مدیریت کردیم و در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که ایجاد کردیم، به گل رسیدیم.

وی اضافه کرد: می دانستیم که اگر به گل برسیم تیم مقابل در نهایت به پاور پلی روی خواهد آورد. با برنامه ریزی کاملی که روی آرایش 5 نفره حریف داشتیم و با همین برنامه به 2 گل رسیدیم و این دو گل به برد ما کمک کرد.

سرمربی تیم فوتسال پیکان در پایان گفت : در آخرین ثانیه ها گلی دریافت کردیم که حاصل این بود که بازیکنان ما بازی را تمام شده می پنداشتند و این یک نقص است و همین اشتباه هم نباید صورت می گرفت. البته، مهم بازی خوبی بود که انجام دادیم و خوشحالم که سربلند بودیم.

  • نویسنده : گفتگو : غزل خدام | تنظیم : حامد اسماعیلی