2
والیبال زنان چلنج کاپ آسیا

دختران والیبال برابر استرالیا تسلیم شدند

  • کد خبر : 97052
  • 06 خرداد 1403 - 18:11
دختران والیبال برابر استرالیا تسلیم شدند
دور گروهی مسابقات چلنج کاپ آسیا برای تیم ملی والیبال زنان ایران با شکست برابر استرالیا و رتبه چهارم ایران پایان یافت.

به گزارش افرا ورزش دور گروهی مسابقات والیبال چلنج کاپ آسیا امروز با شکست تیم ملی زنان ایران برابر استرالیا و رتبه چهارم این تیم در گروه یک به انتها رسید.

ملی پوشان دختر والیبال ایران امروز یکشنبه ششم خرداد 1403 در چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها در مانیل فیلیپین به مصاف استرالیا رفتند و سه بر یک تن به شکست دادند.

در ست اول با وجود رقابت نزدیک دو تیم، چند اشتباه در توپ‌گیری سبب شد ایران ۲۶ بر ۲۴ بازنده باشد. این رقابت نزدیک در ست دوم نیز تکرار شد و این بار نیز برتری ۲۳ بر ۲۵ برای استرالیا بود.

در ست سوم ایران در یک رقابت نفس‌گیر دیگر این بار برنده بود و ۲۷ بر ۲۵ به برتری رسید اما در ست چهارم و در شرایطی که بازی به نفع استرالیا در حال پایان بود با درخواست درست ویدیو چک امتیاز پایانی و تعلق گرفتن امتیاز به ایران همچنان ادامه یافت و در این جدال سخت ملی‌پوشان کشورمان 31 بر 29 نتیجه را واگذار کردند.

های تونگ از ویتنام و ماتسوری از اندونزی داوران این مسابقه بودند و تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب آیتک سلامت ،الهه پورصالح،شقایق حسن خانی،ریحانه کریمی،مبینا غفاریان و درسا فلاح و محدثه مشتاقی (لیبرو) آغاز کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران و سایر تیم‌ها دوشنبه 7 خرداد استراحت دارند و مسابقات از سه شنبه 8 خرداد ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=97052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.