3
به جا مانده از مسابقات کاپ توسعه جهانی زنان

توسعه برند هاکی روی یخ ایران، دستاورد بزرگ در لهستان

  • کد خبر : 94830
  • 22 آبان 1402 - 9:11
توسعه برند هاکی روی یخ ایران، دستاورد بزرگ در لهستان
تیم هاکی روی یخ زنان ایران به نخستین ماجراجویی رسمی خود در اروپا با رتبه سوم پایان داد اما فراتر از این رتبه، این برند هاکی روی یخ ایران است که در حال رشد است.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در مسابقات توسعه جهانی در لهستان به مقام سوم رسید و فرصت رقابت با کلمبیا، آرژانتین و ایرلند برای این تیم باارزش بود.

پس از حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا، حضور در لهستان و پنج بازی مفید برای تیم ملی، این تیم را برای میادین بزرگ‌تر آماده می‌کند.

با این حال، بزرگ‌ترین دستاورد سفر به لهستان برای تیم ملی، توسعه برند هاکی روی یخ ایران چه در داخل و چه در خارج از مرزها است.

واقعیت این است که هاکی روی یخ ایران در حال تحمیل خود به صحنه بین‌المللی این رشته است و این موفقیت آسان و اتفاقی به دست نیامده است.

همانند مسافری که با گام‌های حساب‌شده و مطمئن و بدون توقف به سوی مقصد پیش می‌رود، هاکی روی یخ ایران با تکیه بر اصل حرکت آهسته و پیوسته، تا به اینجا به اهداف خود در دوران حیات کوتاهش دست پیدا کرده است.

تصویر فوق در مراسم بدرقه تیم ملی پیش از سفر به لهستان در آیس باکس ثبت شده است که خود گویای این برندسازی است. این قاب از توجه رسانه‌ها یک معیار بصری برای سنجش ارزش کنونی هاکی روی یخ زنان ایران است.

خبر خوش اما این است که جاه طلبی‌های انجمن هاکی روی یخ هنوز ادامه دارد. استمرار پیشرفت برای تثبیت جایگاه این برند تازه ورزشی ایران، ضروری است و راهبرد کنونی به لطف کاوه صدقی و تیمش، روشن و امیدبخش می‌نماید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.