3
جام توسعه جهانی هاکی روی یخ زنان

رتبه سوم با پیروزی بر ایرلند | ایزدی بهترین دروازه‌بان شد

  • کد خبر : 94824
  • 21 آبان 1402 - 22:01
رتبه سوم با پیروزی بر ایرلند | ایزدی بهترین دروازه‌بان شد
پرونده جام توسعه جهانی هاکی روی یخ زنان با کسب رتبه سوم تیم ایران و پیروزی در آخرین دیدار برابر ایرلند بسته شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات هاکی روی یخ جام توسعه فدراسیون جهانی هاکی با برتری ایران در آخرین دیدار برابر ایرلند و کسب رتبه سوم همراه بود.

تیم ملی هاکی روی یخ زنان، امروز یکشنبه 21 آبان در لهستان برابر ایرلند صف‌آرایی کرد و حریف خود را سه بر یک شکست داد تا به مقام سوم این تورنمنت چهار جانبه برسد.

دیانا فرزام نیا ۲ گل برای ایران به ثمر رساند و دیگر گل ایران را الهام مدیر دهقان وارد دروازه حریف اروپایی کرد.

تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران که اولین حضور خود در رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کرد در این دوره از مسابقات با تیم‌های خوب ایرلند، کلمبیا و آرژانتین به رقابت پرداخت.تیم‌هایی از آمریکای جنوبی و اروپا با چند دهه فعالیت در هاکی روی یخ!

دختران ملی‌پوش کشورمان در مسابقه رده‌بندی برای دومین بار مقابل ایرلند قرار گرفتند و با ارائه یک بازی زیبا و هدفمند قدرتشان را به حریف اروپایی خود دیکته کردند.

ایران با برتری سه بر یک مقابل ایرلند به مقام سومی کاپ توسعه جهانی هاکی دست یافت تا اولین حضورش در جمع تیم‌های اروپا و امریکای جنوبی با کسب مدال برنز همراه باشد.

همچنین در پایان این مسابقات آرزو ایزدی سنگربان تیم ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب و معرفی شد. او همواره یک برگ برنده برای تیم ملی بوده است.

آنچه بیش از کسب مقام سومی این مسابقات ارزشمند است تجربه‌ای است که دختران ملی‌پوش کشورمان از حضور در این مسابقات کسب کردند تا فروردین‌ماه با آمادگی و تجربه بالاتری در بازی‌های آسیایی قزاقستان از عنوان نایب‌قهرمانی خود دفاع کنند و در مسابقات زمستانی هاربن چین ( اسفندماه سال ۱۴۰۳) نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشند.

مای لیدی حامی دختران ملی‌پوش کشورمان در این مسابقات بود.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.