21
با پیروزی برابر آکادمی شعاری بابل

مارال چوب همدان قهرمان تنیس روی میز جوانان دختر شد

  • کد خبر : 70767
  • 30 مهر 1400 - 8:16
مارال چوب همدان قهرمان تنیس روی میز جوانان دختر شد
مارال چوب همدان قهرمان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر شد. تیمی که از ستاره‌هایی چون شیما صفایی و صبا سراجی بهره‌مند بود.

به گزارش دختران قهرمان؛ لیگ تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر باشگاه‌های کشور شامگاه پنج شنبه ۲۹ مهر با قهرمانی مارال چوب همدان ، میزبان مسابقات به پایان رسید.

در این رقابت دو روزه که ۹ تیم در آن شرکت داشتند، تیم میزبان به لطف استفاده از مهره‌های شاخص و تعیین کننده‌ای چون شیما صفایی و صبا سراجی و با هدایت زهره ابوطالبیان قهرمانی را کسب کرد.

مارال چوب همدان در دیدار پایانی ۴ بر ۲ از سد آکادمی شعاری بابل عبور کرد. این تیم برای رسیدن به فینال، هیئت تنیس روی میز بوشهر را از پیش رو برداشته بود.

نماینده پینگ پنگ همدان با ترکیب شیما صفایی، صبا سراجی، نیلیا نقیبی، مبینا اصلانی، کوثر فتاحی، نازنین مرتضایی به سکانداری زهره ابوطالبیان و سرپرستی هدیه آقامحمدی در این رقابتها حاضر بود.

آکادمی شعاری بابل نیز پس از عبور از شرکت نصر و بیمه خاور میانه داراب پا به فینال گذاشت و در یک بازی برابر به مقام دوم این مسابقات دست یافت .

هیئت تنیس روی میز بوشهر  و بیمه خاور میانه داراب به طور مشترک سوم شدند. در این رقابت ها علاوه بر 4 تیم برتر، تیم های بیمه خاورمیانه البرز، هیئت تنیس روی میز مازندران، نصر شهریار، آرد گل گلستان و سیتی سنتر یزد نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.