3
آمار آرزو ایزدی در هاکی روی یخ آسیا

بهترین سنگربان آسیا بدون دریافت حتی یک گل!

  • کد خبر : 96282
  • 13 فروردین 1403 - 11:48
بهترین سنگربان آسیا بدون دریافت حتی یک گل!
آرزو ایزدی ماموریت خود را کامل کرد. هم قهرمان آسیا شد، هم عنوان برترین دروازه‌بان قاره را به دست آورد و هم دروازه‌اش را بسته نگاه داشت.

به گزارش افرا ورزش، گرچه دروازه‌بانان در رشته هاکی روی یخ کمتر از گلزنان و گلسازها موردتوجه قرار می گیرند اما مورد آرزو ایزدی متفاوت است.

سنگربان تیم ملی هاکی روی یخ زنان، یک مهره کلیدی برای دختران یخی است و این را بارها در خلال مسابقات ملی و باشگاهی به نمایش گذاشته است.

نقطه عطف زندگی ورزشی او در قرقیزستان رقم خورد جایی که او توانست عنوان برترین دروازه‌بان مسابقات قهرمانی را به دست بیاورد در شرایطی که حتی یک گل نیز دریافت نکرد.

پس از دو پیروزی قاطع برابر امارات و قرقیزستان این ایده شکل گرفت که ایران ممکن است جام قهرمانی را بدون دریافت حتی یک گل بالای سر ببرد؛ اما با توجه به رویارویی با تیم سخت‌کوش فیلیپین در روز پایانی، در این مورد تردید وجود داشت.

با این حال، همه چیز به کام آرزو پیش رفت. او ماموریت خود را کامل کرد. هم قهرمان آسیا شد، هم عنوان برترین دروازه‌بان قاره را به دست آورد و هم دروازه‌اش را بسته نگاه داشت.

ممکن است این آمار تا مدتی طولانی برای یک دروازه‌بان در سطح قاره دور از دسترس باقی بماند. به همین دلیل است که آرزو ایزدی برای جشن گرفتن دلیل مناسبی دارد.

در این شرایط، فرزاد هوشیدری باید خوشحال باشد که از وجود چنین دروازه‌بانی در تیمش برخوردار است. دروازه‌بانی که یک برگ برنده واقعی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.