1
عنوان خانم گل لیگ برتر برای دختر زنجانی تکرار شد

افسانه چترنور و لذت جنگیدن تا لحظه آخر

  • کد خبر : 96504
  • 05 اردیبهشت 1403 - 17:46
افسانه چترنور و لذت جنگیدن تا لحظه آخر
افسانه چترنور با درخشش خود باز هم موفق به کسب عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتبال زنان شد.او این فصل را با ۱۹ گل به پایان رساند.

یگانه عصاری – افرا ورزش:  افسانه چترنور همیشه در صدر اخبار فوتبال زنان است. در ابتدای فصل با پیوستنش به تیم ملوان در صدر اخبار بود و حالا با کسب عنوان خانم گلی. عنوانی که او تا لحظه آخر برای رسیدن به آن جنگید.

لیگ برتر فوتبال زنان با قهرمانی خاتون بم و نایب‌قهرمانی ملوان به پایان رسید و افسانه چترنور و زهرا قنبری به طور مشترک موفق به کسب عنوان خانم گلی شدند.

عنوانی که برای افسانه ساده به دست نیامد و او تا آخرین لحظه از آخرین بازی‌ جنگید تا  با درخشش خود باز هم موفق به کسب عنوان خانم گلی شود و او این فصل را با به ثمر رساندن ۱۹ گل به پایان برساند.

خانم گل لیگ برتر اما در ابتدای فصل با خبر پیوستن به تیم ملوان در صدر اخبار بود و حالا باید منتظر ماند و دید که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد.  افسانه حالا در گفتگو با «افرا ورزش» از رسیدن به خانم گلی برای سومین بار می‌گوید.

حضور در ملوان؛ تجربه‌ای دوست‌داشتنی

تجربه‌ای جدید اما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی و حضور در تیمی که بازیکنان آن بسیار همدل بودند و همه به هم کمک می‌کردند. همین همدلی و خواستن باعث شد تا ملوان بسیاری از معادلات لیگ را به هم بزند و نایب‌قهرمان لیگ برتر شود.

پوشیدن لباس ملوان افتخاری بود که نصیبم شد و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی‌ام شد. در انزلی زن و مرد عاشق فوتبال هستند و یکی از پرشورترین هواداران را دارد. وجود این هواداران که هرگز ما را تنها نگذاشتند برای من قوت قلب بزرگی بود و باید از آنها تشکر کنم.

جنگ برای خانم گلی

خدا را شکر برای سومین بار توانستم عنوان خانم گلی لیگ برتر را  برای سومین بار کسب کنم و باید بگویم که برای اینکه من به این عنوان برسم، همه تیم زحمت کشیدند و برایشان مهم بود که باز هم بتوانم خانم گل لیگ برتر شوم.

باید در زندگی تا لحظه آخر جنگید. ما در آخرین بازی برابر تیم آوا بازی داشتیم و من باید تا دقیقه و حتی ثانیه آخر برای کسب عنوان خانم گلی می‌جنگیدم که همین اتفاق هم افتاد و دقیقه‌های آخر و با به ثمر رساندن گل موفق به کسب عنوان خانم گلی شدم.

همیشه برای تلاش و جنگیدن برای اهدافم آماده‌ام و لحظه‌ای از آنها پا پس نمی‌کشم.

امیدوارم استقلال قهرمان شود

استقلال؟ تیم محبوب من است. امیدوارم این فصل بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم جواد نکونام پتانسیل قهرمانی را دارد.

آقای نکونام از مربیان جوان لیگ هستند که تا امروز با وجود تمام مشکلات نتایج خوبی را با استقلال گرفتند و امیدوارم که این زحمات با قهرمانی تکمیل شود. من چند بار به استادیوم رفتم و جالب این است که هر بار رفتم، تیم محبوبم بازی را برد.

پیشرفت لیگ فوتبال زنان

امسال کیفیت لیگ خیلی بهتر بود. وقتی با ۱۹ گل خانم گل می‌شویم؛ یعنی سطح لیگ ما هر سال بهتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود و تیم‌ها از سطح خوبی برخوردار هستند.

البته لیگ بانوان چند سالی است که در تمامی زمینه‌ها رشد و پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و باید این مسئله را به فال نیک گرفت.

واقعا امیدوارم و از مسئولان می‌خواهم با حمایت درست و دقیق خود زمینه هرچه بیشتر دیده‌شدن تلاش دختران فوتبالی را فراهم کنند و اسپانسرها و رسانه‌ها هم با حضور مستمر خود و پوشش افتخارات و تلاش‌های دختران برای این دیده‌شدن تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.