2
تداوم تاریخ‌سازی بدمینتون‌باز باتجربه

دعوت ثریا آقایی به کمپ AOP به عنوان مربی برتر بدمینتون

  • کد خبر : 95032
  • 29 آبان 1402 - 21:27
دعوت ثریا آقایی به کمپ AOP به عنوان مربی برتر بدمینتون
ثریا آقایی پس از تاریخ‌سازی در المپیک توکیو، اینبار به عنوان مربی برتر به اردوی تمرینی بدمینتون آسیا که مرتبط با پروژه المپیک است دعوت شد.

به گزارش افرا ورزش ثریا آقایی، تنها نماینده بدمینتون ایران در المپیک 2020 المپیک توکیو به عنوان مربی برتر از سوی فدراسیون بدمینتون قاره کهن به اردوی تمرینی بدمینتون آسیا موسوم به AOP که مرتبط با پروژه المپیک است دعوت شد.

این کمپ از 27 اکتبر تا 6 دسامبر 2023 (6 آذر تا 15 آذر 1402) در کوالالامپور مالزی برگزار میشود. واجد علی رئیس توسعه بدمینتون آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بدمینتون رسما از این چهره سرشناس بدمینتون ایران دعوت به عمل آورده است.

به این ترتیب آقایی در این کمپ به بدمینتون‌بازان آموزش خواهد داد. ثریا آقایی پیش از المپیک 2020 توکیو تاریخ‌ساز شد و با کسب سهمیه این رقابت ها نام خود را به عنوان نخستین نماینده زن ایران در تاریخ بدمینتون المپیک ماندگار کرد.

این ورزشکار اخلاق‌مدار در سال‌های اخیر علم مربیگری خود را نیز ارتقا داده است و اکنون نیز به عنوان مربی اردوی تمرینی بدمینتون آسیا که مرتبط با پروژه المپیک به شمار می‌رود به مالزی دعوت شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.