2
مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان

دختران تنیس روی میز از پس لوکزامبورگ برنیامدند

  • کد خبر : 95902
  • 30 بهمن 1402 - 7:56
دختران تنیس روی میز از پس لوکزامبورگ برنیامدند
در ادامه مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان و از دور گروهی، دختران تنیس روی میز ایران برابر لوکزامبورگ تن به شکست دادند.

به گزارش افرا ورزش، مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در بوسان کره جنوبی با شکست تیم زنان ایران برابر لوکزامبورگ همراه بود.

ایران پس از یک پیروزی سه بر صفر برابر آفریقای جنوبی و شکست سه بر صفر برابر ژاپن، به ملاقات لوکزامبورگ رفت اما سه بر یک مغلوب این تیم شد تا دومین شکست را متحمل شود.

در این بازی، ابتدا شیما صفایی ملی‌پوش همدانی ایران ۳ بر صفر برابر سارا ده نوت شکست خورد و در دومین رقابت، مهشید اشتری در مصاف با ژیا لیان نی پینگ پنگ باز چینی الاصل لوکزامبورگ بازنده شد.

ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز سومین نماینده ایران بود که برابر تسی گوندرینگر ۳ بر صفر پیروز شد اما در رویارویی چهارم، ژیا لیان نی برابر شیما صفایی ۳ بر صفر به برتری رسید و پیروزی را به تیمش هدیه کرد.

تیم ایران علاوه بر این سه بازیکن، صبا صفری را هم در اختیار دارد و هدایت تیم ملی بر عهده حمیده ایرانمنش است. چهارمین و آخرین دیدار ایران در دور گروهی، سه‌شنبه برابر برزیل برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.