4
مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان

شکست دختران ایران برابر خواهران دورگه برزیلی

  • کد خبر : 95964
  • 01 اسفند 1402 - 13:24
شکست دختران ایران برابر خواهران دورگه برزیلی
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران امروز در آخرین دیدار خود در دور گروهی مسابقات میز تیمی قهرمانی جهان برابر برزیل تن به شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی زنان ایران امروز سه‌شنبه اول اسفند در چهارمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان برابر برزیل مغلوب شد.

در این مسابقه که در بوسان کره جنوبی برگزار شد، ایران با هدایت حمیده ایرانمنش برابر برزیل که از وجود دو خواهر دورگه برزیلی – ژاپنی بهره‌مند بود ۳ بر صفر بازنده شد.

در این بازی، ابتدا کاپیتان ندا شهسواری به مصاف برونا تاکاهاشی، پینگ پنگ باز  ۲۳ ساله و نفر ۲۲ رنکینگ جهانی رفت و سه بر یک برابر او مغلوب شد. برونا در سال ۲۰۱۶ و در المپیک ریو، در ۱۶ سالگی برای برزیل مسابقه داده بود.

در دومین رقابت امروز، مهشید اشتری به دیدار خواهر برونا یعنی جولیا تاکاهاشی و نفر 86 رنکینگ جهانی رفت و وی نیز ۳ بر یک تن به باخت داد. جولیا بر خلاف خواهرش برونا، شباهت بیشتری به ژاپنی‌ها دارد.

شیما صفایی، دختر جوان همدانی ما در سومین بازی امروز به دیدار برونا تاکاهاشی رفت و در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر، ۲ بر ۳ مغلوب شد.

نکته جالب این که برزیل در بازی امروز با تنها ۲ بازیکن به مصاف ایران آمده بود در حالی که هر تیم می‌تواند در یک بازی چهار بازیکن داشته باشد.

این شکست، سومین باخت ایران در چهارمین مسابقه مرحله گروهی بود. ایران پیش از این آفریقای جنوبی را شکست داده اما به ژاپن و لوکزامبورگ باخته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.