4
با پایانی شیرین در مسابقات قهرمانی آسیا

اعظم سنایی از هاکی روی یخ خداحافظی کرد

  • کد خبر : 96286
  • 13 فروردین 1403 - 12:06
اعظم سنایی از هاکی روی یخ خداحافظی کرد
اعظم سنایی کاپیتان و مربی - بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران پس از قهرمانی در آسیا از مسابقات رسمی این رشته خداحافظی کرد.

به گزارش افرا ورزش، اعظم سنایی تصمیم گرفته است به دوران حضور در هاکی روی یخ به‌عنوان بازیکن ملی و باشگاهی پایان دهد و بدین ترتیب پس از قهرمانی در آسیا، پایانی باشکوه در هاکی رقم زده است.

بازیکن – مربی تیم ملی هاکی روی یخ دختران، سهم عمده‌ای در پیشرفت هاکی روی یخ در ایران داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان نیز کاپیتان تیم ملی بود.

به‌عبارت‌دیگر، لحظه بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط اعظم سنایی، به آخرین پرده از نمایش او در این رشته به‌عنوان بازیکن قلمداد می‌شود.

اعظم سنایی پیش از راه اندازی هاکی روی یخ در ایران در اینلاین هاکی نیز یک بازیکن و مربی سازنده و برجسته بود و در سال های اخیر، نقشی آشکار در سازندگی و آموزش هاکی روی یخ ایفا کرد.

اعظم سنایی محصول خانواده‌ای ورزشی است. او می‌گوید پیش از ورود به دنیای هاکی، رشته‌های مختلف ورزشی را تجربه کرده بود؛ اما هاکی (اینلاین و سپس آیس) زندگی او را تغییر داد.

انجمن هاکی روی یخ می‌گوید به اعظم سنایی در پایان مسابقات قهرمانی آسیا عنوان “ارزشمندترین” بازیکن ایران را اعطا کرده است. این عنوان، نوعی قدردانی برای زحمات سنایی در تیم ملی محسوب می‌شود.

همراه با اعظم سنایی در آینه تصویر

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.