1
دو هفته پس از ناکامی در آسیا

ناهید کیانی در تورنمنت ترکیه نقره‌ای شد

  • کد خبر : 97057
  • 06 خرداد 1403 - 18:41
ناهید کیانی در تورنمنت ترکیه نقره‌ای شد
ناهید کیانی، تکواندوکار المپیکی ایران دو هفته پس از ناکامی در مسابقات قهرمانی آسیا، در تورنمنت پرحرف و حدیث ترکیه، مدال نقره گرفت.

به گزارش افرا ورزش، تورنمنت آزاد تکواندو ترکیه امروز یکشنبه ششم خرداد 1403 با کسب مدال نقره ناهید کیانی، ملی پوش المپیکی ایران همراه شد.

ناهید کیانی در مسابقاتی که بیش از 270 شرکت‌کننده مرد و زن را در آنکارا گردهم آورده بود در وزن ۵۳- کیلوگرم با سه پیروزی و البته شکست در فینال به مدال نقره بسنده کرد.

این مدال دو هفته پس از آن به دست آمد که کیانی در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام با شکست در مسابقه نخست، حذفی شوکه‌کننده را تجربه کرد.

رقابت امروز او در آنکارا اما حرف و حدیث بسیاری داشت. برگزارکنندگان با نادیده گرفتن رنکینگ ناهید کیانی او را در جدول اشتباه قرار دادند که با اعتراض سرمربی تیم ملی، این موضوع اصلاح شد.

از سوی دیگر رقابت فینال نیز پرحاشیه بود به طوری که سایت فدراسیون تکواندو ایران مدعی شده : نماینده ایران در دیدار نهایی نتیجه را 2 بر یک به «سنانور چلیک» از ترکیه و با قضاوت اشتباه داوران واگذار کرد.

کیانی آماده می‌شود تا در آینده نزدیک در المپیک پاریس شرکت کند. او مرداد ماه امسال برای دومین بار، رقابت در المپیک را تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=97057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.