12

لیگ جهانی کاراته در برلین / وداع زودهنگام طراوت خاکسار و نگین باقری

  • کد خبر : 10813
  • 23 شهریور 1397 - 21:57
لیگ جهانی کاراته در برلین / وداع زودهنگام طراوت خاکسار و نگین باقری

ششمین مرحله از لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در حالی در برلین برگزار می شود که 2 نماینده از 3 نماینده کاراته بانوان ایران در این مسابقات وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در مرحله ششم لیگ جهانی کاراته در آلمان ، ایران با 3 کاراته کای زن حضور یافته که نگین باقری در کاتا و طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی در کومیته نمایندگان ایران هستند.

نگین باقری ، تنها کاتاروی ایران در بین 100 کاتاروی زن برتر جهان در این مسابقات به صورت شخصی و آزاد راهی برلین شد و در اولین مسابقه خود طبق معمول با قرعه ای دشوار روبرو شد و برابر گریس لائو مو سونگ از هنگ کنگ ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

با شکست خوردن کاتاروی هنگ کنگی مقابل نماینده ژاپن, نگین باقری از دور رقابت ها کنار رفت و نتوانست وارد جدول شانس مجدد شود. نگین باقری در کاراته وان ها خوش اقبال نبوده و همواره در همان دور اول یا دوم به نفرات برتر جهان برخورد کرده است.

در کومیته و در وزن منهای 55 کیلوگرم طراوت خاکسار در دور اول برابر املی توی از فرانسه 5 بر 4 به پیروزی رسید اما در دور دوم مقابل کارلا بورکیت از انگلیس 3 بر یک بازنده شد. با شکست یورکیت در دور بعدی ، طراوت نیز شانس حضور در رپه شارژ را از دست داد.

سومین و آخرین دختر کاراته کای ایران در آلمان ، حمیده عباسعلی است که در دسته به اضافه 68 کیلو روی تاتامی خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.