15

آغاز اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان از ۱۸ فروردین

  • کد خبر : 18522
  • 16 فروردین 1398 - 15:32
آغاز اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان از ۱۸ فروردین

با آغاز اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان از ۱۸ فروردین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در دو بخش کایاک و کانو کانادایی زیر نظر مهسا مجللی به تمرین می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو از یکشنبه ۱۸ فروردین ماه به مدت یک هفته در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

این مرحله از اردو با حضور ۱۹ قایقران در دو بخش کایاک و کانوکانادایی به انجام می‌رسد و سپس با برگزاری تست انتخابی در ۲۵ فروردین ماه به پایان خواهد رسید تا وضعیت حاضران در اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان ارزیابی شود. مهسا مجللی مربی و رحیم برادری سرپرست اردو است.

آرزو حکیمی از همدان، گلناز غضنفریان از مازندران، الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و تانیا کارگرپور از گیلان، ساجده تبریزی، سمن سلطانی، مونا ابراهیمی، و ساناز همت زاده از تهران، هدیه کاظمی، سارا کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان در بخش کایاک و آتنا رئوفی، پریسا محمد زاده و زیبا سماک حرفه از گیلان، مهسا کهنسال از خوزستان، فرانک چشمه و مریم شورگشتی از تهران در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله را تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.