14

پرتو آذر، مونا فرح بخشیان و مهسا ماویز ؛ دوچرخه سواران پرامید ایران در لبنان

  • کد خبر : 24758
  • 31 تیر 1398 - 10:26
پرتو آذر، مونا فرح بخشیان و مهسا ماویز ؛ دوچرخه سواران پرامید ایران در لبنان

فرانک پرتو آذر، مونا فرح بخشیان و مهسا ماویز راهی بیروت شدند تا ترکیب دوچرخه سواران پرامید ایران در لبنان را تشکیل دهند. تیم ملی دوچرخه سواری کراس کانتری در مسابقات قهرمانی آسیا اهداف بزرگی دارد.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : زمانی که فرانک پرتو آذر برای نخستین بار در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا شرکت می کرد شاید به این فکر نمی کرد که اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری زنان ایران در آینده نزدیک انتظار اوست. با این حال همه چیز برای فرانک فوق العاده پیش رفت.

او در سال ۲۰۱۷ در بخش تیمی، قسمتی از تیم مدال آوری بود که مدال برنز آسیا را کسب کرد. انتظار فرانک برای کسب یک مدال انفرادی آسیایی فقط یک سال طول کشید و او در ۲۰۱۸ در فیلیپین مدال برنز را به دست آورد.

اکنون با گذشت یک سال دیگر، فرصت تازه ای برای فرانک به دست آمده است. او ماه به ماه و هفته به هفته باتجربه تر شده، میادین بین المللی بزرگی را دیده و همه این پیشرفت ها به او کمک کرده تا اکنون نفر اول رنکینگ آسیا باشد.

بدین ترتیب فرانک پرتو آذر در مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قهرمانی آسیا در لبنان نه تنها گزینه مدال که گزینه کسب طلا به شمار می رود. این، زمانی برای انتقام گیری از بخت و اقبالی است که زنجیر دوچرخه او را در مسیر مسابقه جاکارتا پاره کرد. زمانی برای از اشک به لبخند رسیدن.

فرانک در لبنان تنها دختر ما نیست. مونا فرح بخشیان، دیگر دختر رکابزن با اخلاق و پرتلاش ایران همراه با فرانک مسابقه می دهد و مهسا ماویز در کراس کانتری رده سنی امید، در تلاش برای نهادن گام، جای قدم های بزرگترهاست.

آنها در سرما و گرما رکابز زده اند، عرق ریخته اند و از وقت و آرامش و زندگی شان برای رویاهاشان و البته نام ایران گذشته اند. همین میزان از ایثار آنها و ایستادن پای اهدافشان کافی است تا برای تک تکشان احترام قائل شویم. با بهترین آرزوها در لبنان و به امید نتایجی دلگرم کننده.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.