16

هفته دوم لیگ برتر هندبال | شکست مایوس کننده اشتاد سازه در تهران و برتری سپاهان در دربی

  • کد خبر : 31827
  • 10 آبان 1398 - 18:00
هفته دوم لیگ برتر هندبال | شکست مایوس کننده اشتاد سازه در تهران و برتری سپاهان در دربی

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با شکست مایوس کننده اشتاد سازه در تهران و برتری سپاهان در دربی همراه بود. در بازی بزرگ هفته، اشتاد سازه مغلوب تاسیسات دریایی شد. داشتن ستاره برای پیروز شدن کافی نیست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه دهم آبان برگزار شد و تاسیسات دریایی تهران، شهید شاملی کازرون، سپاهان اصفهان و هیئت هندبال حزیره کیش تیم های پیروز دیدارهای امروز بودند.

در مهم ترین دیدار هفته دوم امروز در تالار هندبال تهران، تاسیسات دریایی ۲۴ بر ۲۱ برابر اشتاد سازه مشهد به پیروزی رسید. تیم پرستاره و پرهزینه اشتاد سازه نتوانست در تهران از پس تاسیسات برآید و در همین آغاز لیگ از رقیبش در راه قهرمانی عقب ماند.

تاسیسات دریایی با این برد در صدر جدول باقی ماند و اشتاد سازه به رده سوم سقوط کرد. به نظر می رسد جدال دو تیم تا پایان فصل، یک رالی یکنواخت و احتمالا بی رقیب برای تعیین قهرمان باشد و فعلا در آغاز رالی، پایتخت پیش افتاده است.

در اصفهان، سپاهان دربی را از تیم تضعیف شده ذوب آهن برد. با توجه به شرایط کنونی ذوب آهن، پیش بینی می شد که ذوب آهن شانسی برای پیروزی برابر طلایی ها نداشته باشد و برتری ۱۹ بر ۱۳ روز خوشی را برای سپاهان رقم زد.

در کازرون، شهید شاملی این شهر در اولین مسابقه لیگ برتری خود برابر ارشیا شید طرقیه و شاندیز ۲۰ بر ۱۳ پیروز شد و هیئت کیش نیز برابر نفت و گاز گچساران ۲۵ بر ۱۷ به برتری رسید و دومین شکست گچساران و اولین پیروزی خود را رقم زد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.