19

محیا دارابیان و راحیل رمضانی در سنگ نوردی آسیا طلایی شدند

  • کد خبر : 34595
  • 23 آذر 1398 - 14:53
محیا دارابیان و راحیل رمضانی در سنگ نوردی آسیا طلایی شدند

رقابت‌های سنگ نوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در بنگلور هند در حالی برگزار شد که محیا دارابیان و راحیل رمضانی در این مسابقات طلایی شدند و هر کدام با یک مدال دیگر، ایران را ۴ مداله کردند.

آی دبلیو اسپورتس – آینده سازان سنگ نوردی ایران در قالب تیم ملی برای حضور در مسابقات سنگ نوردی جوانان و نوجوانان آسیا عازم بنگلور هند شدند و حاصل تلاش دختران ایران در این مسابقات ۴ مدال بود که توسط ۲ نفر به دست آمد.

تیم ملی ایران با ترکیب محیا دارابیان، راحیل رمضانی، غزل غیاثی و آیناز محمدی در بخش دختران و با مربیگری علیرضا بلاغی در این مسابقات شرکت کرد که محیا دارابیان ستاره زنجانی و آینده دار سنگ نوردی ایران در این مسابقات صاحب ۲ مدال شد.

محیا در در ماده بولدرینگ و در رده سنی نوجوانان A موفق به کسب مدال طلا شد و از سنگ نوردان ژاپن و کره جنوبی پیشی گرفت. او سپس مدال نقره ماده لید نوجوانان گروه A را نیز به دست آورد.

راحیل رمضانی سنگ نورد همدانی در رده سنی جوانان و در ماده «بولدرینگ» صاحب مدال طلای آسیا شد و در ادامه در ماده لید به مدال برنز دست پیدا کرد او نیز همانند محیا، ۲ مداله شود.

در ماده لید نوجوانان غزل غیاثی، سنگ نورد استان خراسان رضوی با رتبه ۱۰ و آیناز محمدی سنگ نورد کرمانی با رتبه ۱۳ از صعود به فینال بازماندند. آن‌ها در ماده بولدرینگ جایگاه‌های ششم و چهارم را از آن خود کردند.

 این مسابقات روز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ با برگزاری مسابقات رشته سرعت رسما به پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.