16
لیگ برتر بسکتبال بانوان

نارسینا 82 مهرام 72 | غول کش مدعی قهرمانی شد

  • کد خبر : 51435
  • 07 آذر 1399 - 14:59
نارسینا 82 مهرام 72 | غول کش مدعی قهرمانی شد
نارسینا با شکست مهرام در لیگ برتر بسکتبال نشان داد پیروزی‌اش برابر گروه بهمن اتفاقی نبوده است. به باید پذیرفت مدعی جدیدی در لیگ متولد شده است: نارسینا.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول، امروز تیم بسکتبال نارسینا در مهم‌ترین بازی این هفته به دیدار مهرام رفت و در عین ناباوری این تیم را شکست داد.

در این بازی که در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار شد تیم نارسینا توانست 82 بر 72 مهرام را شکست دهد. این یک پیروزی شگفت انگیز برای نارسینا بود.

شاگردان ندا عسگرنیا پیش از این موفق به شکست قهرمان دوره قبل، گروه بهمن شده بودند و امروز با شکست تیم قدرتمند مهرام نشان دادند پیروزی آن‌ها برابر بهمن به شانس و اقبال ربطی نداشته است.

حالا در لیگ شگفتی‌ها و در غیر قابل پیش بینی ترین دوره لیگ برتر بسکتبال زنان، باید پذیرفت که مدعی جدیدی متولد شده است و نارسینا را باید از امروز مدعی قهرمانی دانست. غول کش، هنوز در این فصل نباخته است آن هم در گروهی که در ابتدای فصل به نظر می‌رسید توسط گزینه‌های اصلی قهرمانی محاصره شده است.

تیم نیکا بیک لیکلی به فاصله 48 ساعت 2 بار شکست خورد. ابتدا پنج شنبه به نامی نو اصفهان باخت و خسته و نگران به بازی با نارسینا رسید و در این بازی نیز دست خالی میدان را ترک کرد. عجب نیم فصل ناامید کننده ای برای مهرام.

در این بازی در کوارتر نخست، مهرام شروع خوبی داشت. 23 بر 19 برنده این کوارتر شد اما در کوارتر دوم، نمایش موفق نارسینا با برد 19 بر 14 در این کوارتر، آغاز شد. به عبارت دیگر، کوارتر اول تنها وقت بازی بود که به مهرام روی خوش نشان داد.

در کوارتر سوم، نارسینا 22 بر 19 پیروز میدان بود و در کوارتر سرنوشت، مهرام در آخرین تلاش برای زنده ماندن، نتوانست خود را به نارسینا برساند در این کوارتر نیز 22 بر 16 بازنده و در نهایت تسلیم شد.

در ترکیب اولیه نارسینا شماری هریس، آیلار دهناد، یاسمن محمدی، یکاترینا فولادوند و انیس مرادی به میدان رفتند و عاطفه میرزایی و سایه صدیقی تیم ندا عسگرنیا را در جریان بازی کمک کردند. عسگرنیا همچنین دقایقی به پیونیک آراکلیان و مژده نظری بازی داد.

در ترکیب مهرام،، سمانه ثابت زاده، نگین رسولی، سحر نجفی، الکساندرا بگینیسیچ و تینا عیساییان آغازگر بازی بودند و زهرا قیس در جریان بازی به کمک مهرام آمد. شادی عبدالوند، نیکو فتاحیان، ساناز اسکندری، سمیه ثابت زاده، عسل محسنی و آیدا گل محمدی نیز در مقاطعی از بازی توسط نیکا بیک لیکلی به میدان رفتند.

شماری هریس بازیکن آمریکایی نارسینا با کسب 32 امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود و با 11 ریباند، دبل دبل کرد. او 4 توپ ربایی و 5 پاس منجر به گل نیز ثبت کرد و ستاره میدان بود.

یاسمن محمدی کاپیتان ارزشمند نارسینا نیز در این بازی یک تنه 28 امتیاز برای تیمش به دست آورد. بیشترین ریباند نیز با 15 ریباند به انیس مرادی تعلق گرفت.

برای تیم مهرام، الکساندرا بگینیسیچ با 17 امتیاز و 13 ریباند و تینا عیساییان با 21 امتیاز و 16 ریباند، دبل دبل کردند. تالین طهماسیان، بهاره سعیدی فر و شیوا قربانی خاتونی داوران این مسابقه مهم لیگ برتر بسکتبال زنان بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=51435
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.