17

نمایش بی نقص تینا مدانلو برابر کیمیا همتی ؛ شگفتی ساز و سرسخت (عکس)

  • کد خبر : 33451
  • 12 آذر 1398 - 13:08
نمایش بی نقص تینا مدانلو برابر کیمیا همتی ؛ شگفتی ساز و سرسخت (عکس)

تینا مدانلو تکواندوکار جوان مازندرانی پس از حضور در مسابقات انتخابی گرنداسلم و سپس مسابقات نوجوانان کشور، در لیگ روی شیاپ چانگ رفت و با شکست کیمیا همتی نتیجه ای درخشان کسب کرد.

آی دبلیو اسپورتستینا مدانلو یکی دیگر از ستاره های جدید تکواندوی ایران است. با وجود سن و سال کم، بزرگ فکر می کند و مسیر خود را انتخاب کرده است. او می خواهد جنگجویی پرافتخار برای آینده تکواندوی ایران باشد.

چند هفته قبل زمانی که در انتخابی گرنداسلم در چین به عنوان سهمیه آزاد روی شیاپ چانگ رفت، اضطراب ناشی از کم تجربگی اش در وجود او هویدا بود اما او می داند که گذر زمان و تجربیاتی از این دست، به تدریج به او ریشه های عمیق و قدرتمندی می بخشد.

ریشه های عمیق در میادین بزرگ، به معنای استحکام هستند و امروز تینا مدانلو در موقعیتی حساس و ویژه برای ساختن فرداها، انتخاب می کند که فردا به انتخاب خود افتخار یا با افسوس از آن یاد کند.

تینا در هفته پنجم لیگ کوثر برای لوازم خانگی کن به میدان رفت و رودرروی کیمیا همتی، دیگر چهره پرفروغ و جوان امروز تکواندوی ایران در ترکیب فتح صدر البرز رفت. گرچه کیمیا همتی در مبارزه وزن ششم، آمادگی کامل برای یک مبارزه تمام عیار را نداشت اما از نمایش بی نقص تینا مدانلو نمی توان به آسانی عبور کرد.

برتری 40 بر 19 او را به آغوش مربی اش برد و لبخند را بر لب ریحانه فولادی نشاند. البته که عمر لبخندها – مثل هر چیز دیگر – کوتاه است. تینا در گروهان استعدادهای درجه یک تکواندوی ایران یکی از پرامیدترین هاست. او از حالا باید قهرمان بودن (هم از نظر فنی و هم از نظر ذهنی) را تمرین کند. ساده است و در عین سادگی، پیچیده.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.