8
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ٢٠٢٤

حذف غیرمنتظره ناهید کیانی در اولین مسابقه

  • کد خبر : 96777
  • 27 اردیبهشت 1403 - 18:40
حذف غیرمنتظره ناهید کیانی در اولین مسابقه
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ٢٠٢٤ در ویتنام برای ایران، غیرمنتظره آغاز شد زیرا ناهید کیانی، امید طلایی ایران در دور نخست حذف شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از امروز پنج شنبه ٢٧ اردیبهشت ١٤٠٣ در شهر دانانگ ویتنام آغاز شد اما این رقابت‌ها برای ناهید کیانی بدیمن بود.

ناهید کیانی، در دسته منهای ۵۳ کیلوگرم یک امید بزرگ برای کسب مدال طلا برای کشورمان به شمار می‌رفت اما او در شرایطی که در دور اول استراحت داشت در اولین بازی خود شکست خورد.

در حقیقت تنها پیروزی برابر حریف تایلندی در مسابقه نخست نیاز بود تا ناهید کیانی مدال خود را قطعی کند اما شکستی ناباورانه طی دو راند برابر یک تایلندی، او را از جدول رقابت‌های تکواندو زنان آسیا حذف کرد.

کاروان ایران امید زیادی به کسب طلا توسط کیانی داشت. ناهید به عنوان پرافتخارترین تکواندوکار زن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و مدافع عنوان قهرمانی، وارد رقابت دسته منهای ۵۳ کیلوگرم شده بود.

این حذف، آمارهای ناهید در آسیا را تحت تاثیر قرار داد. به عبارت دیگر، کیانی پس از چهار دوره متوالی مدال‌آوری در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، این رویداد را دست خالی ترک می‌کند.

این حذف شوک‌آور می‌تواند برای کیانی فرصتی باشد تا او را با واقعیت موجود درباره غیرمنتظره بودن نتایج تکواندو در راه المپیک پاریس مواجه کند.

با وجود این که ناهید کیانی مدال طلای جهان را در کارنامه دارد و رشد قابل توجهی داشته است اما او اکنون می‌داند که غفلت می‌تواند او را در آسیا از مدال محروم کند و بدیهی است که میدان المپیک با آسیا قابل قیاس نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.