6
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ٢٠٢٤

دست ملیکا میرحسینی از طلا کوتاه ماند

  • کد خبر : 96820
  • 28 اردیبهشت 1403 - 14:36
دست ملیکا میرحسینی از طلا کوتاه ماند
ملیکا میرحسینی در تلاش برای کسب اولین طلای خود در تکواندو قهرمانی آسیا ناکام ماند اما سومین مدالش از ادوار این رقابت‌ها را دشت کرد.

به گزارش افرا ورزش، در دومین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در “دانانگ” ویتنام، امروز جمعه ٢٨ اردیبهشت ١٤٠٣ ملیکا میرحسینی وکیلی به مدال نقره دست پیدا کرد.

دختر کهنه‌کار تکواندو ایران که پس از یک دوره غیبت، به این رویداد بازگشته بود در دسته ۷۳- کیلوگرم روی شیاپ چانگ رفت و تا فینال نیز پیشروی کرد اما شکست برابر یک کره‌ای طلا را از او گرفت.

ملیکا میرحسینی امروز ابتدا در مرحله یک‌چهارم نهایی “تران” از ویتنام را در دو راند شکست داد و همین پیروزی برای مسجل شدن مدالش کافی بود.

با این حال، ملیکا قصد نداشت با یک پیروزی و یک برنز به خانه برگردد. او در نیمه‌نهایی “جونووا” از ازبکستان را دو بر صفر از پیش رو برداشت تا برای دومین بار به فینال آسیا برسد.

در دیدار پایانی، “مینا میونگ” از کره جنوبی در راند نخست ۴ بر ۳ میرحسینی را شکست داد اما ملیکا در راند دوم ۶ بر ۴ جبران مافات کرد تا همه‌چیز به راند سوم کشیده شود.

در راند سوم، گرچه تکواندوکار تهرانی تا پای جان جنگید اما میونگ ۷ بر ۶ برنده این راند شد و طلا را از آن خود کرد تا ملیکا با وجود کسب سومین مدالش از ادوار مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، در حسرت طلا باقی بماند.

میرحسینی در سال ۲۰۲۱ در بیروت لبنان به فینال رسیده بود اما در آن مسابقه نیز مغلوب شد و به نقره بسنده کرد. میرحسینی اکنون صاحب دو نقره و یک برنز آسیا محسوب می‌شود و در زمره پرافتخارین دختران تکواندوکار ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.