4
مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه | انتخابی المپیک

دومین پیروزی شهسواری | کار اشتری سخت شد

  • کد خبر : 96825
  • 28 اردیبهشت 1403 - 19:22
دومین پیروزی شهسواری | کار اشتری سخت شد
در دور دوم مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک ندا شهسواری باز هم پیروز شد اما مهشید اشتری تن به شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، در ادامه نخستین روز از مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک ٢٠٢٤ دور دوم مرحله گروهی امروز جمعه ٢٨ اردیبهشت ١٤٠٣ برگزار شد.

در بخش زنان و در رقابت هشت نفر برای تک سهمیه المپیک در تاشکند ازبکستان، عصر امروز مهشید اشتری در گروه یک مغلوب حریف خود شد اما ندا شهسواری در گروه دوم به دومین برد رسید.

در گروه یک، مهشید اشتری در یک بازی پیچیده برابر “سروناز میرقدیرووا” از قزاقستان 4 بر 2 تن به شکست داد در حالی که در مسابقه نخست خود “سعیدا قدوسوآ” از قرقیزستان را 4 بر صفر شکست داده بود.

اشتری در مسابقه برابر حریف قزاق، در گیم اول 11 بر 7 پیروز شد اما دو گیم بعدی را 11 بر 9 و 11 بر 5 واگذار کرد. وی در گیم چهارم 13 بر 11 به برتری رسید اما با شکست 11 بر 6 و 15 بر 13 در گیم‌های پنجم و ششم در نهایت بازنده شد.

پینگ‌پنگ باز مشهدی برای صعود از گروه خود باید روز شنبه در سومین دیدار خود در گروه یک، “روزالینا خدیجه وا” از ازبکستان را شکست دهد. این مسابقه برای اشتری دشوار است زیرا حریف ازبک هر دو حریف خود را شکست داده است.

خیز شهسواری برای صدرنشینی

بر خلاف مهشید اشتری، دور دوم برای ندا شهسواری دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه، با موفقیت پیش رفت.

شهسواری امروز به دیدار آیانا اولانبِکووا از قرقیزستان رفت و  4 بر صفر پیروز شد. نتایج این بازی 11 بر 4، 11 بر 4، 11 بر 2 و 11 بر 5 به سود ندا شهسواری رقم خورد.

بازیکن کرمانشاهی در دور اول نیز آناستازیا لاوروآ از قزاقستان را 4 بر یک شکست داده بود. بدین ترتیب حضور شهسواری در نیمه‌نهایی تا حدود زیادی قطعی است.

شهسواری اما برای صدرنشینی باید روز شنبه مارخابو ماگدیه وا از ازبکستان را که صاحب یک برد و یک باخت است شکست دهد تا بتواند در نیمه نهایی با قرعه آسان‌تری برخورد کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.