2
والیبال زنان چلنج کاپ آسیا

پیروزی باارزش دختران ایران برابر هنگ کنگ

  • کد خبر : 97098
  • 08 خرداد 1403 - 10:49
پیروزی باارزش دختران ایران برابر هنگ کنگ
تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز مرحله حذفی چلنج کاپ آسیا برابر هنگ کنگ پیروز شد تا به آخرین دیدار برای رتبه پنجم و ششم راه یابد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات والیبال “چلنج کاپ آسیا ۲۰۲۴” در مانیل فیلیپین، امروز سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ با پیروزی دختران ایران برابر هنگ کنگ همراه بود.

در آغاز مرحله حذفی این مسابقات، تیم ایران به‌عنوان تیم چهارم گروه یک امروز به مصاف تیم سوم گروه دو یعنی هنگ کنگ رفت و در یک بازی نفس‌گیر سه بر یک به پیروزی رسید.

رقابت برای هر دو تیم بسیار دشوار و فاصله دو تیم، میلی‌متری بود به‌طوری‌که ایران در دو ست آغازین، با نتیجه مشابه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد.

ایران در این بازی در اواخر ست دوم درسا فلاح را پس از برخورد با آیتک سلامت به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و در ست سوم نیز الهه پورصالح دچار مصدومیت شد تا بازی با هنگ کنگ، بازی پرتلفاتی برای ایران باشد.

در ست سوم، هنگ کنگ برتری خود را با برد ۲۵ بر ۱۹ بر ایران دیکته کرد؛ اما در ست چهارم دختران ایرانی بازی را در اختیار گرفتند و در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند.

آیتک سلامت ستاره ایران در این بازی بود و بار دیگر نقش روشن خود در تیم ملی را به نمایش گذاشت. از سوی دیگر، اتفاقات بازی فرصت بیشتری در اختیار شقایق حسن خانی و دیانا رشیدی و این دو نیز نمایش خوبی داشتند.

این پیروزی ایران را به آخرین گام و دیدار برابر هند رهنمون ساخت جایی که یک پیروزی دیگر می‌تواند رتبه پنجم را در چلنج کاپ آسیا برای تیم ملی والیبال زنان ایران به ارمغان بیاورد.

ایران در دور گروهی برابر هند مغلوب شده بود و در مصاف تکراری با این تیم که صبح چهارشنبه ۹ خرداد برگزار می‌شود شانس تلافی آن شکست را در اختیار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=97098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.