1
همراه با تیم الوثبه امارات

سمیه یزدانی در تور دوچرخه سواری ازبکستان سوم شد

  • کد خبر : 97116
  • 09 خرداد 1403 - 19:58
سمیه یزدانی در تور دوچرخه سواری ازبکستان سوم شد
تور دوچرخه‌سواری ازبکستان با حضور دوچرخه‌سواران دختر ایران در نهایت با رتبه سوم سمیه یزدانی در ۱۰۶ کیلومتر همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، تور دوچرخه سواری ازبکستان Tour of Bostanliq امروز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ با موفقیت سمیه یزدانی رکاب‌زن شاخص جاده ایران به پایان رسید.

سمیه یزدانی به همراه ریحانه خاتونی و الهه امامی، دو دختر دیگر دوچرخه سواری ایران و نیز دو رکاب‌زن ازبک در قالب تیم الوثبه امارات و با مربیگری مهدی بهاری در این مسابقات شرکت کردند.

این رقابت در سه مرحله برگزار شد به‌طوری‌که رکاب‌زنان در روز نخست در ۲۰ کیلومتر تایم تریل، در دومین روز ۱۱۶ کیلومتر جاده و در سومین روز ۱۰۶ کیلومتر را رکاب زدند.

در رقابت تایم تریل با توجه به تخصصی بودن تجهیزات این ماده، دوچرخه سواران ایرانی فاقد تجهیزات لازم بودند و در نتیجه با دوچرخه جاده در مسابقه تایم تریل شرکت کردند.

در این میان، سمیه یزدانی در روز سوم مسابقات موفق به کسب رتبه سوم شد. یزدانی تنها دختر دوچرخه سواری جاده ایران است که در مسابقات قهرمانی آسیا حائز مدال شده است.

این شانس برای دیگر رکاب‌زنان ایران نیز برای حضور روی سکو وجود داشت؛ اما پنچری و ریکاوری دوچرخه ریحانه خاتونی در کیلومتر ۹۰ مسابقه سبب شد او از رقبایش عقب بیفتد.

الهه امامی دوچرخه سوار جوان اصفهانی که در این رویداد فرصت رقابت در کنار باتجربه‌ها را به دست آورد نیز به دلیل کسالت نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند.

نکته قابل‌توجه در این میان، حضور سه دختر رکاب‌زن در تیمی اماراتی است. گفته می‌شود آن‌ها قرار بوده برای تیمی ایرانی رکاب بزنند؛ اما مجوز اعزام به آن‌ها به‌عنوان نمایندگان ایران داده نشده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=97116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.