20

تیم های حاضر در لیگ والیبال بانوان ؛ از بابلسر تا عسلویه!

  • کد خبر : 12784
  • 21 مهر 1397 - 18:11

فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان قرار است از اواخر آبان آغاز شود و در شرایطی که فدراسیون والیبال هنوز به طور رسمی اسامی تیم های حاضر در لیگ را اعلام نکرده اما نام ۸ تیم حاضر در این رقابت ها مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بر اساس اعلام فدراسیون والیبال و طبق جلسه اخیر این فدراسیون در خصوص برگزاری فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان ، قرار است این مسابقات با حضور ۸ یا ۹ تیم برگزار شود با این حال فدراسیون والیبال به دلیل این که منتظر تعیین تکلیف تیم نهم است هنوز فهرست تیم ها و برنامه مسابقات را رسما اعلام نکرده است.

با این وجود تکلیف ۸ تیم حاضر در مسابقات روشن است البته اگر همانند فصل گذشته درست در شروع یا هفته های آغازین لیگ ، تیمی از رقابت در لیگ کناره گیری نکند و بهانه مشکلات مالی ، سبب زمین گیر شدن برخی تیم ها نشود.

در لیگ ۹۷ ، اصفهان بر خلاف سال گذشته ۲ تیم خواهد داشت. ذوب آهن به عادت سال های گذشته پرچم والیبال اصفهان را برافراشته نگاه داشته است و ستاره های خوشنامی نیز در اختیار دارد که برای جبران مافات قهرمان نشدن در سال گذشته ، احتمالا با انگیزه خواهد بود.

دومین تیم و تازه وارد اصفهانی به لیگ برتر والیبال بانوان ، تیم نامی نو اصفهان است. نامی نو عزمی جدی برای تیمداری در ورزش بانوان دارد و پس از حضور در عرصه فوتسال و بسکتبال و جذب ستاره ها ، والیبال را نیز به سبد پر و پیمانش اضافه کرده است.

در تهران اما بر خلاف سال گذشته ، خبری از حضور پررنگ تهرانی ها نیست. ۳ تیمی که با نام سالوت ، آبنوس و نماینده تهران در لیگ سال گذشته حضور داشتند امسال در لیگ دیده نمی شوند و به غیر از پیکان ، قهرمان فصل گذشته و نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا در قزافستان ، تیم “امید ایران” دومین تیم تهرانی و ناشناخته لیگ والیبال بانوان است.

در مشهد ، تیم والیبال شهرداری مشهد امسال در لیگ برتر حضور خواهد داشت. با توجه به مقاومت های همیشگی شهرداری مشهد برای تیمداری در ورزش به خصوص ورزش بانوان ، حضور تیمی با این نام در لیگ برتر والیبال بانوان اتفاق برجسته ای است.

در سمنان ، شهرداری سمنان در لیگ والیبال بانوان حاضر می شود و تیم نشاط مهر فارس از عسلویه و توپکای بابلسر دیگر تیم های حاضر در لیگ هستند. توپکا در لیگ دسته اول والیبال مردان تیمداری کرده بود و حمایت از تیمی را بر عهده می گیرد که سال گذشته با نام بهنمیر مازندران در لیگ برتر حضور داشت.

پراکندگی جغرافیایی تیم های حاضر در فصل لیگ والیبال زنان می تواند اتفاق مبارکی تلقی شود اما در عین حال یک چالش برای تیم هایی است که ممکن است در میانه راه کفگیرشان به ته دیگ بخورد و محتاج تامین هزینه بلیت هماپیمایشان به یک شهر دوردست شوند. فدراسیون والیبال می گوید ممکن است یک تیم دیگر به این ۸ تیم اضافه شود اما اگر همین ۸ تیم هم در لیگ حاضر شوند و بارشان را تا آخر به مقصد برسانند شاهکار کرده اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.