11

سارا قمی: هنوز برای بازی کردن انگیزه دارم / مربی می شوم اما وقتی دیگر!

  • کد خبر : 1631
  • 13 اسفند 1396 - 18:23
سارا قمی: هنوز برای بازی کردن انگیزه دارم / مربی می شوم اما وقتی دیگر!

بازیکن گلزن و باتجربه شهرداری بم چند روز پس از سالروز تولدش در بازی حساس تیمش برابر راه یاب ملل سنندج در لیگ برتر فوتبال زنان هت تریک کرد.

سارا قمی در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS درباره عملکردش برابر راه یاب ملل سنندج اظهار کرد: در بازی با راه یاب ملل ، پشت سر مهاجم آزادی عمل داشتم ، جابجا می شدم و این آزادی عمل به من کمک کرد که هت تریک کنم.

بازیکن خوشنام فوتبال ایران که در این فصل 6 گل برای تیمش به ثمر رسانده گفت: پیروزی برابر راه یاب ملل سنندج کار تیم ما را در 2 بازی باقی مانده راحت تر کرد. به این برد نیاز داشتیم و این امتیاز را داریم که در 2 بازی باقی مانده آرامش بیشتری خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت کیفی لیگ اضافه کرد:  در گذشته ملوان و شهرداری بم در کورس قهرمانی بودند که بعدها شهرداری سیرجان به مدعیان اضافه شد و سال گذشته هم آینده سازان مدعی و قهرمان شد. امسال تنها سالی بود که چنین رقابت پایاپایی تا انتهای فصل وجود داشت و لیگ امسال از سال های گذشته در موقعیت متمایزی قرار دارد.

قمی در پاسخ به این سوال که آیا پس از 12 سال حضور در عرصه فوتبال هنوز هم انگیزه بازی را در خود حس می کند عنوان کرد: هر سال که می گذرد احساس می کنم بیشتر انگیزه برای تلاش کردن دارم . می خواهم چند سال دیگر بازی کنم گرچه فوتبال غیر قابل پیش بینی است و باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. به مربیگری علاقه دارم و می خواهم به تدریج به مربیگری وارد شوم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.